Quantcast

Η DUROSTICK βραβεύτηκε ως κορυφαία εταιρική επωνυμία – SUPERBRAND

Τη Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, διοργανώθηκε η εκδήλωση απονομής των βραβείων Corporate Superbrands Greece 2018 – 2019.

Στην εκδήλωση τιμήθηκαν οι κορυφαίες εταιρείες από όλο το φάσμα της οικονομίας που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά.

Στην επιτυχημένη εκδήλωση παραβρέθηκαν, πλήθος στελεχών του επιχειρηματικού κόσμου. Η Durostick απέσπασε τη Διάκριση της Κορυφαίας Εταιρικής Επωνυμίας  για το 2018-19 στην κατηγορία “Πρώτες Ύλες και Υλικά Κατασκευών”.

Η επιλογή της εταιρίας Durostick ως μία από τις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες στην Ελλάδα για το 2018-19 είναι το αποτέλεσμα ψηφοφορίας τόσο από Κριτική Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων όσο και από το καταναλωτικό κοινό, που βαθμολόγησε κατά τη διενέργεια Έρευνας Κοινής Γνώμης, η οποία διεξήχθη από την εταιρία Marc.

Από έναν αρχικό κατάλογο περίπου 1500 υποψήφιων εταιρικών επωνυμιών, αναδείχθηκαν 259 εταιρικές επωνυμίες ως κορυφαίες στην Ελλάδα που αναγνωρίζονται ως Corporate Superbrands Greece 2018-19, μεταξύ των οποίων και η εταιρεία Durostick!

 Τα κριτήρια της φετινής επιλογής ήταν τα ακόλουθα:

1. Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας & Δύναμη Φήμης

2. Αξιοπιστία και Μακροχρόνια Συνέπεια

3. Εταιρική Υπευθυνότητα στους τομείς:  Αγορά (Ποιότητα & Τιμή Προϊόντος ή Υπηρεσίας), Εργασιακές Σχέσεις (Σύννομη & Διάφανη Λειτουργία, Κλίμα και Πρακτικές), Κοινωνία (Χορηγικές, Πολιτισμικές & Κοινωνικές Πρωτοβουλίες) και Περιβάλλον (προστασία και περιορισμός αρνητικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων).

Στόχος της Corporate Superbrands

Η Οργάνωση Corporate Superbrands αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ανεξάρτητους κριτές-αξιολογητές των εταιρειών παγκοσμίως. Στόχος και σκοπός της είναι να αποτίει φόρο τιμής στις πιο γνωστές και καταξιωμένες εταιρείες στον κόσμο.

Η Οργάνωση Corporate Superbrands είναι ένας Παγκόσμιος Οργανισμός που προάγει την επιβράβευση των αγαπημένων brands. Η Superbrands έχει παρουσία σε περισσότερες από 89 χώρες, συμπεριλαμβανομένων όλων των βασικών παγκόσμιων αγορών. 

Το "Superbrands Status" ενισχύει τη θέση μιας μάρκας, προσθέτει κύρος και ανυψώνει το εμπορικό σήμα σε σχέση με τους ανταγωνιστές του. Μόνο τα εμπορικά σήματα που έχουν υψηλή βαθμολογία από το "Συμβούλιο Superbrands"  και από αντίστοιχες έρευνες κοινού λαμβάνουν  τη σφραγίδα "Superbrands Status" και μόνο αυτές οι εταιρείες μπορούν να συμμετέχουν στα προγράμματα Superbrands. Το "Συμβούλιο Superbrands"  αποτελείται από ειδικούς από τον κόσμο του branding, της διαφήμισης, του μάρκετινγκ, του σχεδιασμού, της διαχείρισης προϊόντων, των δημόσιων σχέσεων και των επιχειρήσεων, και αποτελεί την κριτική επιτροπή μαζί με έρευνα κλάδου, για τον ορισμό των Superbrands της χρονιάς.

Η ιστορία των Superbrands

Η Οργάνωση Superbrands ξεκίνησε το 1994 ως ραδιοφωνική εκπομπή στο BBC Radio. Η ραδιοφωνική εκπομπή Superbrands ενημέρωνε τους απλούς καταναλωτές για τα σημαντικά εμπορικά σήματα της εποχής εκείνης.

Μετά την επιτυχία της ραδιοφωνικής αυτής εκπομπής, ιδρύθηκε το 1995 η Οργάνωση Superbrands. Βασικός στόχος της ήταν η προώθηση της επωνυμίας και η αναγνώριση σε μάρκες που χαρακτηρίζονταν ως εξαιρετικές από κριτικούς και κοινό. Εκείνη την εποχή κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι μέσα σε λίγα μόνο χρόνια η οργάνωση θα μπορούσε να έχει τέτοια επιτυχία - ή να αποτελεί έναν παγκόσμιο θεσμό, όπως είναι σήμερα.

Σήμερα, η Οργάνωση  Superbrands είναι μια  κορυφαία πλατφόρμα αναγνώρισης μάρκας στον κόσμο και εδρεύει σε περισσότερες από 89 χώρες.

Superbrands Greece

Η Οργάνωση Superbrands Greece ιδρύθηκε το 2005. Από τότε, μέσα από ανεξάρτητη έρευνα και ειδική κριτική επιτροπή καταρτίζονται κάθε 1-2 χρόνια τα ισχυρότερα εταιρικά σήματα της Ελλάδας. Οι ετήσιοι πίνακες κατάταξης επιχειρήσεων ανά κλάδο βασίζονται σε εμπειρογνώμονες μάρκετινγκ, επιχειρηματίες και έρευνα αγοράς καταναλωτών.

Η Superbrands Greece αποτελεί μέρος του μεγαλύτερου ανεξάρτητου κριτή branding παγκοσμίως που αναγνωρίζει και αποτίει φόρο τιμής σε εξαιρετικές μάρκες αναγνωρίζοντας, επιβραβεύοντας και ενισχύοντας κορυφαίες μάρκες σε όλο τον κόσμο.