Quantcast

Καμπάνια για την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού ετοιμάζει η Marketing Greece

Καμπάνια με στόχο την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού αναμένεται να ξεκινήσει για πρώτη φορά η Marketing Greece.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Marketing Greece πρόκειται να κάνει για πρώτη φορά μία διαφημιστική εκστρατεία που θα επικεντρώνεται στην ενίσχυση της εγχώριας τουριστικής ζήτησης αμέσως μόλις κοπάσει η υγειονομική κρίση και το επιτρέψουν οι συνθήκες.

Η καμπάνια, η οποία εκτιμάται ότι θα βγει στον «αέρα» τον Ιούνιο, θα είναι εστιασμένη στο συναίσθημα, στρατηγική που χαρακτηρίζει, άλλωστε, τα τελευταία χρόνια την εταιρεία.

Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού, το οποίο εστιάζει σε μεγάλο βαθμό στην αναζωπύρωση του εσωτερικού τουρισμού για τη φετινή σεζόν, με στόχο την επανεκκίνηση της βαριάς βιομηχανίας της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, εξετάζεται και η ενεργοποίηση προγραμμάτων επιδότησης, όπως αυτό του κοινωνικού τουρισμού.

Προβολή στο εξωτερικό

Την ίδια στιγμή, η Marketing Greece, διευθύνουσα σύμβουλος της οποίας είναι η Ιωάννα Δρέττα, σχεδιάζει μία καινούργια καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα καμπάνια, η οποία θα είναι προσαρμοσμένη στα δεδομένα της εποχής και θα ξεκινήσει να προβάλλεται τον Ιούνιο -αμέσως μετά από εκείνη που θα εστιάζει στην τόνωση του εσωτερικού τουρισμού- θα αποτελέσει το επόμενο βήμα της καμπάνιας «Oh My Greece | Unlock the Feeling».

Υπενθυμίζεται ότι η καμπάνια της Marketing Greece «Oh My Greece | Unlock the Feeling», η οποία παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο του 2019, μοιράστηκε με το ταξιδιωτικό κοινό τη μοναδικότητα της χώρας μας, «αποκρυπτογραφώντας» την ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης στην Ελλάδα.