Quantcast

Νιτσιάκος: Είσοδος στην αγορά αρνίσιου και μοσχαρίσιου κρέατος

Εχοντας ολοκληρώσει επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ για το 2019 και επιδιώκοντας να ενισχύσει έτι περαιτέρω την παρουσία της στη βιομηχανία των τροφίμων, η εταιρεία Νιτσιάκος προχωρά στην υλοποίηση ενός ευρέος επενδυτικού πλάνου, συνολικού ύψους 25 εκατ. ευρώ, για την περίοδο 2020-2022, με αιχμή το στρατηγικό άνοιγμά της στην αγορά του αρνίσιου και του μοσχαρίσιου κρέατος.

Στο πλαίσιο αυτό, η ηπειρώτικη βιομηχανία έχει δημιουργήσει μονάδες εκτροφής και τυποποιητήριο κόκκινου κρέατος στα Δολιανά Ιωαννίνων, όπου έχει ολοκληρωθεί ήδη η πρώτη εκτροφή αρνιών και αναμένεται μέσα στην επόμενη εβδομάδα να ξεκινήσει η πιλοτική εκτροφή 150 μοσχαριών. Στόχος της διοίκησης της εταιρείας είναι τα πρώτα προϊόντα μοσχαριού να διατεθούν στην αγορά μέχρι τα τέλη του 2020 και τα πρώτα προϊόντα αρνιού το Πάσχα, ενώ στον μελλοντικό σχεδιασμό της διοίκησης της Νιτσιάκος, με ορίζοντα το 2021, εντάσσεται και η είσοδός της στην αγορά του χοιρινού κρέατος.

Νέες επενδύσεις

Την ίδια στιγμή, ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες αιχμής, συμμετέχοντας στη διαμόρφωση των διεθνών εξελίξεων, στον τομέα των τροφίμων και παραμένοντας πιστή στη δέσμη των αξιών που τη διέπουν από την ίδρυσή της, το 1972, η οικογενειακή επιχείρηση από την Ηπειρο πρόκειται μέσα στην επόμενη τριετία να προχωρήσει στον εκσυγχρονισμό και την αύξηση δυναμικότητας στα 5.000 πτηνά ανά ώρα στο πτηνοσφαγείο της Θεσσαλονίκης.

Παράλληλα, αναμένεται να κατασκευάσει νέο εργοστάσιο με γραμμές επεξεργασίας υποπροϊόντων σφαγής, καθώς και να δημιουργήσει νέα γραμμή σφαγής, διπλασιάζοντας έτσι τη δυναμικότητα του τυποποιητηρίου στη Βιομηχανική Περιοχή Ιωαννίνων, προκειμένου να αντεπεξέλθει στην αυξημένη ζήτηση και να ενισχύσει την υφιστάμενη παραγωγή της.

Προϊοντική διεύρυνση

Στον επενδυτικό σχεδιασμό της εταιρείας, που αναμένεται να κλείσει το 2019 με τζίρο πέριξ των 370 εκατ. ευρώ, από 345 εκατ. ευρώ το 2018, εντάσσεται και ο εμπλουτισμός των προψημένων προϊόντων της, με τη Μαριλένα Νιτσιάκου, εμπορική διευθύντρια της φερώνυμης εταιρείας, να επισημαίνει ότι μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να γίνει η τελική επιλογή των νέων κωδικών της εταιρείας, με τις καινούργιες γευστικές προτάσεις της Νιτσιάκος να βγαίνουν στην αγορά στις αρχές του νέου έτους (παναρισμένο φιλέτο κοτόπουλου με λαχανικά, κοτομπουκιές με sweet chili κ.ά.).

Τα μελλοντικά πλάνα της διοίκησης της εταιρείας, η οποία φέτος συμπληρώνει 47 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, κατέχει ένα μερίδιο 35% της ελληνικής παραγωγής κοτόπουλου, προβλέπουν την είσοδό της στην αγορά γύρου και ιχθυοτροφών, καθώς τη δημιουργία προϊόντων vegan.

Εξαγωγές

Μπορεί οι εξαγωγές να καλύπτουν προς το παρόν ένα μικρό ποσοστό επί του συνολικού τζίρου της εταιρείας, ωστόσο, τα προϊόντα της ηπειρώτικης βιομηχανίας κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος στην απαιτητική αγορά της Ιταλίας. Την τελευταία διετία τα προϊόντα της εταιρείας, που εξάγονται σε όλες τις πόλεις της νότιας Ιταλίας από τη Ρώμη μέχρι το Παλέρμο, έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των Ιταλών, και μέσα στο 2020 αναμένεται να ενισχυθεί η εξαγωγική δραστηριότητα της Νιτσιάκος, με αιχμή τη βόρεια Ιταλία, «από τη Ρώμη μέχρι το Μιλάνο», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η Μαριλένα Νιτσιάκου.

Το επενδυτικό πρόγραμμα του 2019

Εχοντας καθιερωθεί ως ηγέτιδα δύναμη στη χώρα μας στον τομέα της πτηνοτροφίας και της βιομηχανίας τροφίμων γενικότερα, η Νιτσιάκος, μέσα στο 2019, προχώρησε στην ολοκλήρωση επενδύσεων, ύψους 10 εκατ. ευρώ. Το πρόγραμμα της ηπειρώτικης βιομηχανίας περιελάμβανε την επέκταση του τυποποιητηρίου στα Ιωάννινα, την εγκατάσταση νέων γραμμών μηχανικής αποστέωσης, καθώς και τον εκσυγχρονισμό των δύο εργοστασίων ζωοτροφών σε Ιωάννινα και Αρτα, με στόχο την ποιοτική βελτίωση του παραγόμενου pellet. Επίσης, η εταιρεία εγκατέστησε νέο βιολογικό καθαρισμό επεξεργασίας υγρών λυμάτων στο πτηνοσφαγείο Ιωαννίνων, ενώ ξεκίνησε και τη λειτουργία της η νέα γραμμή προψημένων προϊόντων, ύψους 4,2 εκατ. ευρώ, στην εταιρεία Foodmaster, του ομίλου Νιτσιάκος, στην Αρτα.