Quantcast

7 τροφές πλούσιες σε μελατονίνη – Καταπολεμούν την αϋπνία και σας χαλαρώνουν

Έχετε πιει ποτέ καφέ πολύ αργά μέσα στην ημέρα και καταλήξατε ξύπνιοι μέχρι τις 2 τα ξημερώματα, μετανιώνοντας για την απόφασή σας; Ή έχετε στριφογυρίσει ποτέ όλη τη νύχτα με την κοιλιά γεμάτη μετά από ένα βαρύ γεύμα; Όλοι έχουμε βρεθεί σε αυτή την κατάσταση. Αυτό που τρώμε και πίνουμε μπορεί να επηρεάσει το πόσο γρήγορα αποκοιμιόμαστε, τη διάρκεια του ύπνου μας και τη συνολική ποιότητά του.

Σε αυτό το σημείο έρχεται να βοηθήσει η μελατονίνη. Πρόκειται για μια ορμόνη που παράγει ο εγκέφαλος, η οποία ρυθμίζει το εσωτερικό μας ρολόι ή τον κιρκάδιο ρυθμό. «Ο οργανισμός παράγει μελατονίνη ως απάντηση στο σκοτάδι, η οποία σας βοηθά να αποκοιμηθείτε. Τα επίπεδα μειώνονται το πρωί, γεγονός που σας βοηθά να ξυπνήσετε» αναφέρει η γνωστή διαιτολόγος Gillean Barkyoumb.

Διαβάστε το δημοσίευμα στο oloygeia.gr