Quantcast

Νέα γκάμα με νέες τιμές

Η Volvo προσφέρει δελεαστικά πακέτα αγοράς για μοντέλα που συνδυάζουν όλες τις αρετές της αυτοκίνησης.
H Volvo «καλπάζει» και το 2012. Αλλάζει τους συσχετισμούς στην αγορά και απολαμβάνει τα οφέλη από την εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεών της.

Το πρώτο εξάμηνο του 2012 ήταν η μοναδική από τις 20 πρώτες μάρκες της ελληνικής αγοράς που είχε θετικό πρόσημο, καθώς οι ταξινομήσεις της παρουσίασαν αύξηση 11% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της προηγουμένης χρονιάς.

Η Volvo είχε μια πολύ επιτυχημένη πορεία και το 2011, αφού παρουσίασε αύξηση στις πωλήσεις της κατά 56,4%. Ανταγωνίζεται στα ίσια τους καταξιωμένους Γερμανούς κατασκευαστές Audi, BMW και Mercedes.

Η διακεκριμένη premium μάρκα λανσάρει την ανανεωμένη γκάμα της και δίνει το στίγμα της επόμενης ημέρας στην αγορά των αυτοκινήτων. Προσφέρει σε δελεαστικές τιμές τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα της αγοράς.

Τόσο το βραβευμένο S60/V60 όσο και το νεοφερμένο V40 είναι δύο σύγχρονες προτάσεις που συνδυάζουν όλες τις αρετές της αυτοκίνησης.

Ξεχωρίζουν για το δυναμικό ντιζάιν, την ασφάλεια, την οδηγική απόλαυση και την οικολογική συμπεριφορά. Η ευαισθησία των Σουηδών αποτυπώνεται σε μια νέα γκάμα που σύντομα θα αποκτήσει και άλλα μέλη.

Εμπορική πολιτική

H σουηδική μάρκα έχει, όμως, και την ικανότητα να προσαρμόζει έγκαιρα την εμπορική της πολιτική, ανάλογα με τις οικονομικές συνθήκες και τα κελεύσματα της αγοράς. Η τελευταία κίνηση της μάρκας, που εκπροσωπείται από την Volvo Car Hellas, είναι η εξίσωση των τιμών πώλησης των βασικών εκδόσεων του δημοφιλούς μοντέλου S60.

Στην τιμή των 23.900 ευρώ, που αφορά τη βασική βενζινοκίνητη έκδοση Τ3 1.600 κ.εκ. ισχύος 150 ίππων του Volvo S60, με υπερπλήρη εξοπλισμό, πωλούνται πλέον και δύο ακόμη εκδοχές. Στην ίδια τιμή, των 23.900 ευρώ, ο υποψήφιος αγοραστής αποκτά την ισχυρότερη κατά 30 ίππους βενζινοκίνητη έκδοση Τ4 1.600 κ.εκ. ισχύος 180 ίππων ή την ντιζελοκίνητη D2 1.600 κ.εκ. ισχύος 115 ίππων.

Κερδισμένος, βέβαια, βγαίνει ο καταναλωτής, διότι στην τιμή των 23.900 ευρώ αποκτά ένα από τα καλύτερα και πιο αξιόλογα premium μοντέλα της αγοράς με τρεις διαφορετικές προσεγγίσεις. Μάλιστα, η επιλογή έχει να κάνει όχι με την τιμή αγοράς αλλά με την οδηγική του προτίμηση: Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στον πιο δυνατό κινητήρα της αγοράς ή σε αυτόν με τη χαμηλότερη κατανάλωση!

Το Volvo S60 Τ3 1.600 κ.εκ. ισχύος 150 ίππων έχει αποδείξει την αξία του σε όλα τα επίπεδα. Διακρίνεται στον στίβο των πωλήσεων και τα βάζει με τα επίσης αξιόλογα και καταξιωμένα γερμανικά μοντέλα.

Στον δρόμο προσφέρει ασφαλείς διαδρομές και δεν αφήνει παραπονούμενο κανένα μέλος της οικογένειας.

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4’’. Μέση κατανάλωση 5,8 λίτρα/100 χλμ. Ελεύθερη είσοδος στον «πράσινο» δακτύλιο.

Πλέον στην ίδια τιμή διατίθεται και η ισχυρότερη κατά 30 ίππους έκδοση Τ4 1.600 κ.εκ. ισχύος 180 ίππων, που έχει το πλεονέκτημα της υψηλότερης απόδοσης και για αυτό χαρίζει περισσότερα χαμόγελα στον «ψαγμένο» οδηγό. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3’’. Μέση κατανάλωση 6,4 λίτρα/100 χλμ.

Οι θιασώτες των υψηλών προδιαγραφών ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων εκτιμούν ιδιαίτερα τα χαρακτηριστικά της πετρελαιοκίνητης έκδοσης D2 1.600 κ.εκ. ισχύος 115 ίππων και ίσως την προτιμήσουν - ιδίως τώρα που δεν έχει διαφορά τιμής από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις.

Πλήρες πακέτο

Το σουηδικό πακέτο είναι από τα πληρέστερα και τα πιο συμφέροντα, ακόμη και με τα πιο αυστηρά οικονομοτεχνικά κριτήρια.

Ο κινητήρας-κλειδί στην γκάμα DRIVe, εκτός από τους 115 ίππους, προσφέρει και υψηλή ροπή 27,5 Nm σε μεγάλο εύρος στροφών. Συνδυάζεται με σύστημα Start/Stop, πληροί τις προδιαγραφές Euro 5 και διακρίνεται για τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (μόλις 4,3 λίτρα/100 χλμ.). Μειωμένες είναι και οι εκπομπές CO2 (μόλις 114 γρ./χλμ.), ενώ δίνει τη δυνατότητα ελεύθερης εισόδου στον «πράσινο» δακτύλιο.

Ο ίδιος κινητήρας εφοδιάζει και το V60 1.6 D2. Με χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο και σύστημα Start/Stop, εκπέμπει μόλις 119 γρ. CO2 /χλμ.

Αξιοσημείωτο στοιχείο για την τελική διαμόρφωση του κόστους χρήσης είναι η χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου, μόλις 4,5 λίτρα/100 χλμ.

Του ΣΠΥΡΟΥ ΡΕΚΚΑ