Quantcast

Σπίρτζης: Ολοκληρώσαμε έργα που βάλτωναν 11 χρόνια - Τον Ιούνιο σε ισχύ το ηλεκτρονικό εισιτήριο

Οι γραμμές των λεωφορείων αλλάζουν, όπως και η φιλοσοφία του σχεδιασμού, είπε ο υπουργός μεταφορών.
"Δίνουμε μια μεγάλη διαπραγματευτική μάχη. Το ζητούμενο δεν είναι το κλείσιμο της αξιολόγησης με όποιους όρους, όπως μας παρότρυνε η ΝΔ και όπως έπραττε όταν ήταν στην κυβέρνηση. Το ζητούμενο είναι οι τελικές αποφάσεις να φέρουν τα βέλτιστα δυνατά αποτελέσματα για τον ελληνικό λαό. Να προβλέπουν ευνοϊκά μέτρα για τους αδύνατους και κοινωνική δικαιοσύνη στην κατανομή των υποχρεώσεων".

Αυτό τονίζει ο  Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξή του και προσθέτει "σκεφτείτε να δεχόμασταν κάθε παράλογη απαίτηση των δανειστών όπως έκανε η ΝΔ και οι συνεργάτες της... Θα έκλεινε γρήγορα η αξιολόγηση και μαζί αρκετές χιλιάδες ζωές".

Απαντώντας στην κριτική της αντιπολίτευσης για το κόστος της καθυστέρησης στο κλείσιμο της αξιολόγησης, ο υπουργός υποδομών υπογραμμίζει ότι "υπάρχουν απαιτήσεις των δανειστών που, αν γίνονταν από εμάς αποδεκτές, θα κόστιζαν στην ελληνική κοινωνία πολύ περισσότερο απ' όσο κοστίζει η καθυστέρηση".

Αμφισβητεί τα ευρήματα των δημοσκοπήσεων και σημειώνει ότι "οι πολίτες εμπιστεύονται τον Αλέξη Τσίπρα γιατί απλά είναι κομμάτι τους. Ακριβώς το αντίθετο από την ηγετική ομάδα της ΝΔ".

Ο ίδιος επισημαίνει στην Εφημερίδα των Συντακτών ότι ολοκληρώθηκαν σε δύο χρόνια έργα που ήταν βαλτωμένα για 11 χρόνια, δηλώνει ότι μέχρι τον Ιούνιο το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα είναι σε εφαρμογή και προσθέτει:

"Οι γραμμές των λεωφορείων αλλάζουν, όπως και η φιλοσοφία του σχεδιασμού των γραμμών. Στόχος μας είναι η ύπαρξη γραμμών από τις γειτονιές της Αθήνας στους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς, η ένταξη των αστικών ΚΤΕΛ στον σχεδιασμό του ΟΑΣΑ, η οικοδόμηση εμπιστοσύνης του πολίτη προς τα μέσα αστικών συγκοινωνιών".

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Χατζηδάκης: Ο Σπίρτζης μαγειρεύει στοιχεία για να κρύψει τα ελλείμματα στις αστικές συγκοινωνίες