Quantcast

Τι συζητούν οι ξένοι στα κοινωνικά δίκτυα για διακοπές στην Ελλάδα

Νομίζετε ότι όλες οι συζητήσεις για την Ελλάδα έχουν να κάνουν με τις εκλογές και με την κρίση; Ε λοιπόν όχι! Το καλοκαίρι είναι εδώ. Το ελληνικό καλοκαίρι. Για το οποίο συζητούν παντού.
Νομίζετε ότι όλες οι συζητήσεις για την Ελλάδα έχουν να κάνουν με τις εκλογές και με την κρίση; Ε λοιπόν όχι! Το καλοκαίρι είναι εδώ. Το ελληνικό καλοκαίρι. Για το οποίο συζητούν παντού.

«Διακοπές στην Ελλάδα» είναι το θέμα για το οποίο έγινε έρευνα από την BaaS.gr στα διεθνή Social Media και ειδικότερα στην αγγλική γλώσσα για τον μήνα Μάιο, προκειμένου να πάρουμε μια γεύση για την εικόνα ελληνικού τουρισμού.
Μάιος 2012: Η Ελλάδα στα διεθνή Social Media

81.000 συζητήσεις για την Ελλάδα! Πάνω από 40.000 αφορούσαν τις εκλογές.
12.300 συζητήσεις για τουρισμό στην Ελλάδα.
15% των συζητήσεων για την Ελλάδα αφορούσαν τον τουρισμό!
3 στις 10 συζητήσεις που δεν αναφέρονταν στις εκλογές, αφορούσαν τον τουρισμό!
Από… συναίσθημα όμως πως πάμε;
Ας συγκρίνουμε τώρα τις απόψεις και τα συναισθήματα που εκφράζονται στις συζητήσεις για την Ελλάδα και για τον Τουρισμό στην Ελλάδα αντίστοιχα.
Οι περισσότερες αναφορές στην Ελλάδα είναι ουδέτερες και δεν εκφράζουν συναισθήματα, αλλά περιορίζονται στην παράθεση ειδήσεων που αφορούν την οικονομία μας ή τις εκλογές. Το ποσοστό των αρνητικών αναφορών είναι μεγαλύτερο από αυτό των θετικών και φυσικά αυτό δημιουργεί μια αρνητική προδιάθεση απέναντι στη χώρα μας.
Από την άλλη πλευρά, απομονώνοντας το θέμα “Τουρισμός στην Ελλάδα” βλέπουμε πιο έντονα θετικά σημάδια, αλλά δεν λείπουν κι από εδώ τα αρνητικά. Οι θετικές αναφορές σχετίζονται, φυσικά, με τους πανέμορφους ελληνικούς προορισμούς, ενώ οι αρνητικές αναφορές εκφράζουν κυρίως φόβους για απεργίες και ταραχές.

Top ελληνικοί προορισμοί σε συζητήσεις στα Social Media

Κάνοντας μια πιο συγκεκριμένη αναζήτηση στα διεθνή Social Media για τους πιο διάσημους προορισμούς στην Ελλάδα, ξεχώρισαν επτά νησιά. Σαντορίνη και Κρήτη προηγούνται στις συζητήσεις των ξένων χρηστών του διαδικτύου, ενώ ακολουθούν Ρόδος, Μύκονος και Κέρκυρα. Φυσικά γίνονται συζητήσεις και για άλλους ελληνικούς προορισμούς, αλλά σε χαμηλότερα ποσοστά.
Ποσοστά αναφορών που έγιναν τον τελευταίο μήνα στα διεθνή Social Media για μερικά διάσημα Eλληνικά νησιά στην Αγγλική γλώσσα

Τι συμπέρασμα προκύπτει από τα παραπάνω;
 
Ότι σε μια εποχή που η ανάπτυξη στη χώρα μας πάσχει περισσότερο από ποτέ, αν πρέπει να ασχοληθούμε με κάτι σοβαρά, αυτό είναι ο Τουρισμός μας. Οι αριθμοί αποδεικνύουν ότι 3 στις 10 συζητήσεις για την Ελλάδα στα Social Media γίνονται από ανθρώπους που ενδιαφέρονται να την επισκεφθούν. Ωστόσο, οι συζητήσεις αυτές δεν εκφράζουν μόνο θαυμασμό για τις ομορφιές της χώρας μας, αλλά και αρνητικά συναισθήματα για την πιθανή ταλαιπωρία ή ακόμα και τους κινδύνους που μπορεί να μετατρέψουν τις διακοπές σε δυσάρεστη περιπέτεια. Το τελευταίο είναι ανησυχητικό και χρειάζεται μεγάλη και σοβαρή προσπάθεια για να ανατραπεί. Η ομορφιά του ελληνικού τοπίου δεν αρκεί από μόνη της. Ο ελληνικός τουρισμός αξίζει αυτή την προσπάθεια. Είναι ίσως η σπουδαιότερη ευκαιρία να κινήσουμε ένα μεγάλο γρανάζι της ελληνικής οικονομίας, ώστε μέσα από αυτό να κινηθούν κι άλλα πολλά γρανάζια.

Πηγή: techit.gr