Quantcast

Συμβουλές από την γκουρού του Ομπάμα

Μανούλα στα ψηφιακά μέσα και στην πολιτική επικοινωνία την εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η Αμέλια Σοουγουόλτερ.
Μανούλα στα ψηφιακά μέσα και στην πολιτική επικοινωνία την εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η Αμέλια Σοουγουόλτερ.

Για την ακρίβεια ήταν υπεύθυνη όλων των ψηφιακών μέσων και της σχετικής οργάνωσης, αλλά και συγκέντρωσης πόρων μέσω διαδικτύου, στην καμπάνια επανεκλογής του Μπάρακ Ομπάμα. Εξού και η σχετική εκδήλωση με βασική ομιλήτρια την Αμερικανίδα που οργάνωσε το Δίκτυο της Αννας Διαμαντοπούλου σε συνεργασία με το Εργαστήρι Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Παντοίου είχε τίτλο: «Mama… data», δηλαδή η... μανούλα των δεδομένων.

Η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από το πώς οι προοδευτικοί χρησιμοποιούν τα νέα μέσα στις πολιτικές εκστρατείες. Οπως αναφέρει ο «Μικροπολιτικός» για τη δεύτερη καμπάνια Ομπάμα τέσσερα εκατομμύρια Αμερικανοί προσέφεραν χρήματα, ενώ οι οργανώσεις των Δημοκρατικών κατάφεραν να βγάλουν στο προεκλογικό ταμεία ένα δισεκατομμύριο δολάρια.

Παρ’ όλα αυτά, όπως είπε χθες η γκουρού της ψηφιακής εκστρατείας, «τις εκλογές τις κερδίσαμε στο... ground game». Κοινώς κερδήθηκαν με δουλειά που έγινε στην κομματική βάση από τις τοπικές οργανώσεις των Δημοκρατικών. Για να το θέσουμε με στρατιωτικούς όρους, αν δεν βάλεις άρβυλα στο έδαφος, δεν κερδίζεις...

ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ