Quantcast

Πέντε μυστικά για να διαχωρίσεις μέσα σου το αφεντικό από τη φίλη

Όταν καλείσαι να σκεφτείς πώς πρέπει να συμπεριφερθείς στους υπαλλήλους σου, το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι ο άτυπος κανόνας των επαγγελματικών σχέσεων:κρατάμε αποστάσεις, δε γινόμαστε φίλοι!

Έρχεται όμως η στιγμή που η καθημερινή τριβή με τους ανθρώπους στον εργασιακό σου τομέα σε κάνει να αναθεωρήσεις! Και τότε είναι που οι επαγγελματικές σχέσεις γίνονται φιλικές και αρχίζεις να σκέφτεσαι μέχρι πού να βάλεις όρια και πώς να κρατήσεις τις ισορροπίες.Για το δίλημμα αυτό βρήκαμε 5 tips που θα σε βοηθήσουν:

1.Η επιτυχία ξεκινά με το σεβασμό των υπαλλήλων σου. Αν θέλεις να σε σεβαστούν, θα πρέπει να κάνεις το ίδιο κι εσύ με τους υφισταμένους σου.

2.Μην είσαι εγωίστρια. Λογικό είναι να θέλεις όλα να γίνονται σωστά όμως πρέπει να ξέρεις μέχρι πού φτάνει το ουτοπικό και πού τελειώνει το υπαρκτό.

3.Δείξτε στους ανθρώπους που έχεις γύρω σου πως σ’ ενδιαφέρει τόσο η προσωπικότητά τους όσο και η επιτυχία τους. Δεν υπάρχει πιο παραγωγικό από το να βρίσκεσαι με ανθρώπους που εκτιμάς και τους το δείχνεις.

4.Να είσαι επικοινωνιακή και άκρως φιλική χωρίς να χάνεις όμως την επαγγελματική σου υπόσταση και θέση απέναντι σε κάθε project. Η δουλειά πρέπει να βγει κάτω από πολύ συγκεκριμένες συνθήκες και εκείνες τις στιγμές δεν χωρούν φιλίες. Να θυμάσαι: οι φιλίες ξεκινούν όταν τελειώνει η δουλειά ή όταν οι απαιτήσεις τις καθημερινότητας το επιτρέπουν.

5.Να σέβεσαι τις αξίες με τις οποίες έχεις μεγαλώσει και να μην αλλοτριώνεσαι εξαιτίας των επαγγελματικών συνθηκών. Το έχεις δει να γίνεται και δεν σου αρέσει. Μην το κάνεις λοιπόν ούτε εσύ. Ένας αξιόλογος και καλλιεργημένος άνθρωπος δεν χρειάζεται να μεταμορφωθεί σε τέρας για να επιβληθεί!

Πολλοί εργοδότες βέβαια χάνουν τον έλεγχο και μπερδεύουν το φιλικό κομμάτι με το επαγγελματικό, με αποτέλεσμα να μην κρίνουν με καθαρό μυαλό τους υφιστάμενούς τους. Λέμε ναι στις φιλικές σχέσεις στον εργασιακό χώρο γιατί μας κάνουν καλό, λέμε όμως όχι στις κλίκες γιατί είναι τοξικές.