Quantcast

Στο 95,5% ο συνολικός δείκτης ικανοποίησης των πολιτών που χρησιμοποίησαν τις ψηφιακές υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής

Σε ποσοστό 95,5%, ανέρχεται ο δείκτης ικανοποίησης των πολιτών που χρησιμοποίησαν τις ψηφιακά παρεχόμενες υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής. κατά τον πιλοτικό ελέγχο αξιολόγησης του πολυκαναλικού συστήματος ενημέρωσης κι εξυπηρέτησης Πολιτών κι Επιχειρήσεων Αττικής .

Ο έλεγχος διενεργήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας της Περιφέρειας Αττικής με ομάδα Γάλλων εμπειρογνωμόνων, της Expertise France και σύμφωνα με τα στοιχεία προκύπτει πως οι πολίτες που απάντησαν στην έρευνα εμφάνισαν βαθμό ικανοποίησης:

- 99,3% ως προς την ευκολία αναζήτησης των διαδικασιών που τους αφορούσαν,

- 100% στην κατανόηση των δικαιολογητικών που χρειάζεται να προσκομίσουν,

- 92,8% στην ευκολία υποβολής του αιτήματος τους,

- 91,7% στον χρόνο διεκπεραίωσης της υπόθεσής τους και

- 85% σε ότι αφορά τον τρόπο ενημέρωσης τους για την τελική έκβαση του αιτήματός τους.

Στο επίκεντρο της Περιφέρειας Αττικής η ψηφιακή εξυπηρέτηση των πολιτών

Στο πολυκαναλικό σύστημα ενημέρωσης κι εξυπηρέτησης της Περιφέρειας Αττικής, το οποίο μπορεί να επισκεφθεί κάθε ενδιαφερόμενος μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Περιφέρειας (www.patt.gov.gr), περιγράφονται πλήρως τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κανείς για διοικητικές πράξεις και υπηρεσίες της Περιφέρειας. Αναγράφονται τα- κατά περίσταση - απαιτούμενα δικαιολογητικά καθώς και πληροφορίες που αφορούν τόσο τα σημεία εξυπηρέτησης του κοινού όσο και τον εκτιμώμενο χρόνο για τη διεκπεραίωση κάθε υπόθεσης.

Τους τελευταίους 11 μήνες παρέχεται η δυνατότητα στους πολίτες να ολοκληρώσουν ψηφιακά τις συναλλαγές τους με την Περιφέρεια για περισσότερες από είκοσι 20 διοικητικές πράξεις, ενώ το προσεχές διάστημα θα ξεπεράσουν τις 150.

Παράλληλα και σε διασύνδεση με την διαδικτυακή πλατφόρμα ενημέρωσης κι εξυπηρέτησης της Περιφέρειας, λειτουργεί τις εργάσιμες μέρες και το τηλεφωνικό κέντρο του Φορέα, το οποίο απαντά στον τετραψήφιο αριθμό «1539», παρέχοντας αφενός πληροφορίες σχετικές με τη λειτουργία της Περιφέρειας και την εξυπηρέτηση του κοινού, αφετέρου προσωποποιημένη πληροφόρηση σε πολίτες που έχουν υποθέσεις σε εξέλιξη.