Quantcast

Εκστρατεία αλληλεγγύης για την Ελλάδα

Μετά την επιτυχημένη εκστρατεία αλληλεγγύης προς την Ελλάδα στην οποία προέβησαν γνωστοί διοργανωτές ταξιδιών στη Γερμανία, οι TUI, Gulet, Thomas Cook, Neckermann, ITS Billa, Jahn Reisen, Lauda air και Fly Niki...
Μετά την επιτυχημένη εκστρατεία αλληλεγγύης προς την Ελλάδα στην οποία προέβησαν γνωστοί διοργανωτές ταξιδιών στη Γερμανία, οι TUI, Gulet, Thomas Cook, Neckermann, ITS Billa, Jahn Reisen, Lauda air και Fly Niki ενώνουν τις δυνάμεις τους για την από κοινού προβολή της Ελλάδας και στο αυστριακό κοινό.

Με πρωτοβουλία του γραφείου του EOT στην Αυστρία, οι μεγαλύτεροι Tour Operatorς και οι μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Αυστρίας, στοχεύουν στην αναζωπύρωση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα.

Πρόκειται για μια πρωτοφανή στα χρονικά ενέργεια, αφού η διαφημιστική καμπάνια θα καλύπτει όχι μόνο τα επαγγελματικά έντυπα TAI, Tip, Traveller, αλλά και τον ημερήσιο τύπο και μάλιστα τις μεγαλύτερες σε κυκλοφορία εφημερίδες της Αυστρίας όπως Heute, Kleine Zeitung, Kurier, Oberöstereichische Nachrichten, Salzburger Nachrichten.

Η διαφημιστική εκστρατεία έχει σκοπό να ενημερώσει τόσο τους επαγγελματίες του τουρισμού όσο και το αυστριακό κοινό, ότι όλοι οι τουριστικοί φορείς της χώρας στέκονται στο πλευρό της Ελλάδας, που αποτελεί τον σημαντικότερο θερινό αεροπορικό προορισμό τους.

«Είμαστε πεπεισμένοι για την ομορφιά και την άριστη και ποιοτική προσφορά υπηρεσιών στην Ελλάδα» τονίζει σε δελτίο τύπου ο CEO του Thomas Cook – Neckermann Ιωάννης Αφουκατούδης, ενώ η διευθύντρια marketing της Lauda air Sabine Kirchmayer-Köpke – η οποία με 63 πτήσεις την εβδομάδα συνδέει αυστριακές πόλεις με 19 ελληνικούς προορισμούς – επισημαίνει «θέλουμε να στείλουμε μήνυμα στους Ελληνες συνεργάτες μας ότι είμαστε εδώ στο πλευρό τους. Θέλουμε να τονίσουμε ότι στηρίζουμε τις προσπάθειες που γίνονται, στηρίζοντας τον τουρισμό που είναι ο σημαντικότερος πυλώνας της οικονομίας. Εξάλλου, όλα αυτά τα χρόνια κερδίσαμε από την κίνηση προς την Ελλάδα»

Η άμεση έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας αναμένεται να συμβάλλει στην προώθηση των κρατήσεων προς τη χώρα μας, τη στιγμή που τα στατιστικά στοιχεία των κρατήσεων της τελευταίας εβδομάδας δείχνουν άνοδο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. «Οι Αυστριακοί δείχνουν εμπιστοσύνη στον πλέον δημοφιλή τους προορισμό και προτιμούν και πάλι Ελλάδα» επισημαίνει σε δηλώσεις του ο διευθυντής του ITS – Billa – Jahn Reisen (Rewe Touristik), Martin Fast. Παράλληλα, ο γερμανικός όμιλος Rewe δίνει εγγύηση για όλες τις κρατήσεις προς ελληνικούς προορισμούς, ενώ η εν λόγω διαφήμιση θα σταλεί μαζί με το ενημερωτικό φυλλάδιο του ITS Billa σε χιλιάδες νοικοκυριά στην Αυστρία.