Quantcast

Αυτή είναι Alfa Romeo!

Οδηγώντας την ανανεωμένη Alfa Romeo Stelvio 2.2 TD 190 ίππων AT8 Q4, απόλαυσα την αυθεντική ιταλική κουλτούρα για την αυτοκίνηση. 

Η αναβαθμισμένη αεροδυναμική απόδοση με ανασχεδιασμένα καλύμματα στο πάτωμα του αυτοκινήτου, οι χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, η ανάρτηση Alfa Link, το σύστημα πέδησης brake-by-wire, τα ηλεκτρονικά (Alfa CDC, Alfa DNA), το νέο σύστημα πολυμέσων με αναθεωρημένο λογισμικό με οθόνη αφής 8,8 ιντσών και περιστροφικό χειριστήριο στην κονσόλα, η νέα οθόνη 7’’ TFT στον πίνακα οργάνων, η αναβαθμισμένη ποιότητα και εργονομία με περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους στην κονσόλα και θέση για ασύρματη φόρτιση κινητού, η πλήρης γκάμα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS) και η λειτουργία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, είναι μερικά από τα καλούδια του premium SUV.

Αυτό, όμως, το στοιχείο που κατέγραψα στη μνήμη μου είναι η οδηγική ευχαρίστηση. Σε κάθε είδους ασφάλτινο τερέν, ακόμη και στην τελική ταχύτητα, το πανέμορφο ιταλικό μοντέλο με την επιθετική σχεδίαση κινείται με εξαιρετικό τρόπο. Οι Ιταλοί μηχανικοί πρόσεξαν κάθε λεπτομέρεια όταν συνδύασαν το άκαμπτο αμάξωμα με τις αναθεωρημένες αναρτήσεις, το τιμόνι διαβήτη και τους 190 ίππους. Κάθε στιγμή ένιωθα την υποστήριξη της τετρακίνησης. Οι ουρανοί άνοιξαν, αλλά η Stelvio ήταν ακλόνητη.

Ο ντίζελ κινητήρας με τα 45,7 χλγμ. ροπής κατανάλωσε μόλις 6,9 λίτρα/100 χλμ. και σε πάει όπου θέλεις χωρίς το άγχος της φόρτισης. Η τελική στα 210 χλμ./ώρα, η επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα σε 7,6’’ και το γουργούρισμα του μοτέρ, που νομίζεις ότι έχει ανεξάντλητη ενέργεια, θα μου μείνουν αξέχαστα. Θα ήθελα μεγάλες οθόνες όπως εκείνες που έχει η Mercedes και χαμηλότερη τιμή πώλησης. Κοστίζει 53.000 ευρώ, η γκάμα ξεκινά από τα 43.000 ευρώ.