Quantcast

Εφτασε στην Ελλάδα το Volvo EX30

Η Volvo πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα και εντείνει τις προσπάθειές της για να αναπτύξει την ηλεκτροκίνηση.

Επενδύει μόνο στην ανάπτυξη των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων και ποντάρει στους ευαισθητοποιημένους για το περιβάλλον υποψήφιους αγοραστές της premium κατηγορίας.

Η άφιξη του αμιγώς ηλεκτρικού Volvo EX30 στην Ελλάδα είναι μία ακόμη ευκαιρία για τη σουηδική μάρκα να μετρήσει την επιρροή της στην τοπική αγορά.

Το EX30 ενσωματώνει όλες τις σχεδιαστικές αξίες της μάρκας σε πιο μικρό μέγεθος. Το μακρύ μεταξόνιο, οι μεγάλοι τροχοί και οι ισομήκεις πρόβολοι προσδίδουν κομψότητα και ισορροπία στην εξωτερική εμφάνιση. Εχει κλειστή μάσκα και προβολείς με ψηφιακή απεικόνιση του χαρακτηριστικού σφυριού του Θορ. Πέντε ζωηρά εξωτερικά χρώματα, από το σύγχρονο Cloud Blue έως το λαμπερό και εκφραστικό Moss Yellow -το οποίο αντλεί έμπνευση από τις λειχήνες που αναπτύσσονται πάνω στους βράχους της σουηδικής δυτικής ακτής- ενισχύουν την εικόνα του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό χρησιμοποιείται ευρεία σειρά από ανακυκλωμένα και ανανεώσιμα υλικά για τα καθίσματα, το ταμπλό και τις πόρτες, συμπεριλαμβανομένων υλικών όπως το τζιν, το λινάρι και ένα μείγμα μαλλιού που περιέχει περίπου 70% ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Ιδιαιτέρως το τζιν αποτελεί ένα καλό παράδειγμα των πιο έξυπνων και βιώσιμων τρόπων χρήσης των υλικών.

Προσφέρει τρεις επιλογές στα συστήματα κίνησης και δύο διαφορετικούς τύπους μπαταριών. Για το αστικό περιβάλλον, η μάρκα προτείνει την έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία LFP. Αυξημένη αυτονομία έως και 480 χλμ. παρέχει η έκδοση Single Motor Extended Range με μπαταρία NMC. Αν η προτεραιότητα είναι οι επιδόσεις, διατίθεται η έκδοση Twin Motor Performance, η οποία εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία NMC. Αυτή η AWD εκδοχή αποδίδει 428 ίππους και προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6’’.

Το Volvo EX30 είναι εξοπλισμένο με το σύστημα ασφαλείας Door Opening Alte (στάνταρ εξοπλισμός), που αποτρέπει ατυχήματα με ποδήλατα, μοτοσικλέτες ή δρομείς που πλησιάζουν από πίσω, προειδοποιώντας εάν κάποιος από τους επιβαίνοντες προσπαθήσει να ανοίξει μια πόρτα. Η νέα γενιά του Park Pilot Assist μπορεί να χειριστεί χώρους στάθμευσης κάθε τύπου, σε παράλληλη, καμπυλωτή, κάθετη και διαγώνια («ψαροκόκαλο») διάταξη, καθιστώντας πανεύκολη τη στάθμευση σε περιορισμένους χώρους. Αναγνωρίζει κάθε διαθέσιμο σημείο στάθμευσης γύρω από το αυτοκίνητο. Στη συνέχεια, μόλις ο οδηγός επιλέξει το σημείο που θέλει μέσω του τρισδιάστατου περιβάλλοντος χρήστη, η λειτουργία θα αναλάβει τον έλεγχο του δεξιού πεντάλ, του φρένου και του τιμονιού. Επιτηρεί τη διαδικασία στάθμευσης, η οθόνη δείχνει την απόσταση από αντικείμενα, όπως αυτοκίνητα, τοίχους και στύλους. Από 37.572 ευρώ.