Quantcast

Νέο Skoda Fabia 1.0 TSI 110

Οδηγώντας τη νέα Skoda Fabia 1.0 TSI 110 ίππων, διαπίστωσα ότι το μικρότερο μοντέλο της τσεχικής μάρκας έχει αναβαθμιστεί σε καίριους τομείς.

Πλέον, η Fabia δεν είναι το φτηνό αυτοκίνητο με τις γνωστές αδυναμίες στην εμφάνιση, στην ποιότητα και στη συναρμογή. Η νέα γενιά έχει όμορφη σχεδίαση με μοντέρνα στοιχεία, καλύτερη ποιότητα κατασκευής και μεγαλύτερους χώρους. Το τρικύλινδρο μοτέρ έχει ικανοποιητική απόδοση, αλλά πρέπει να κρατάς τη λειτουργία του σε υψηλό επίπεδο στροφών για να επιτύχεις τις επιδόσεις που υπόσχεται ο κατασκευαστής. Όμως, με αυτόν τον τρόπο οδήγησης ανεβαίνει η κατανάλωση καυσίμου και είναι πιο ενοχλητικός ο θόρυβος του κινητήρα.

Η μέση κατανάλωση στη δοκιμή ήταν 6,8 λίτρα/100 χλμ. Η Skoda, στην προσπάθειά της να περιορίσει το κόστος, δεν υιοθέτησε καμία υβριδική τεχνολογία. Η γκάμα περιλαμβάνει άλλη μια επιλογή, τη βασική μονάδα με τον γνωστό 1.0 MPI 80 ίππων, κατάλληλη κυρίως για αστική χρήση. Θετικό στοιχείο είναι ο περιορισμός των εκπομπών των ρύπων και στους δύο κινητήρες, με αποτέλεσμα το τσεχικό μοντέλο να κυκλοφορεί καθημερινά στον Δακτύλιο (εκτός της έκδοσης με το DSG) και να μην επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας. Σημαντική βελτίωση στην ποιότητα κύλισης και στην οδική συμπεριφορά.

Τα σκληρά πλαστικά αφαιρούν πόντους από τη συνολική βαθμολογία. Η γκάμα ξεκινά από τα 14.990 ευρώ (1.0 MPI 80). Η φθηνότερη έκδοση με κινητήρα 1.0 TSI 110 ίππων κοστίζει 17.500 ευρώ.