Quantcast
Nissan X-Trail 1.5 MHEV 163 M-CVT: Ιαπωνικά... αρχοντικό! - Real.gr

Nissan X-Trail 1.5 MHEV 163 M-CVT: Ιαπωνικά… αρχοντικό!

Είπαμε η Nissan να ανεβεί γρήγορα τη σκάλα που οδηγεί στην premium κατηγορία, αλλά όχι και με τόσο προκλητικό ρυθμό.

Η νέα γενιά του Nissan X-Trail επιβεβαίωσε την άποψή μου για την ιαπωνική μάρκα που εμπιστεύονται εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνες οδηγοί. Και, πού ξέρετε, τώρα που ανοίξαμε πάλι την αγκαλιά μας στην Ιαπωνία, ίσως η επόμενη αποστολή μου να είναι στο εργοστάσιο του Βόλου της ελληνικής εταιρείας Ν.Ι. Θεοχαράκης. Επειδή, αν σημειώσω τα όσα γνωρίζω για τη μάρκα που θαυμάζω -ίσως το επιχειρήσω σε ένα podcast- θα καλύψω όλο τον διαθέσιμο χώρο, επικεντρώνομαι στο αυτοκίνητο που θα ήθελα οδηγήσω στο ταξίδι μου το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.

Αν επιχειρήσω να περιγράψω με λίγες λέξεις το ολοκαίνουργιο Nissan X-Trail 1.5 MHEV 163 M-CVT, θα σημειώσω: αρχοντικό, άνετο όσο μια ακριβή λιμουζίνα, καθαρόαιμο SUV, άξιος συνεχιστής της ένδοξης παράδοσης του κορυφαίου μοντέλου με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και έτοιμο για περιπέτειες στο off road. Και επειδή έχετε διαβάσει τη στήλη με την άποψή μου, σας ενημερώνω ότι, αν το αγοράσετε τώρα, σε 12 χρόνια που θα ισχύσει η απαγόρευση της πώλησης αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα, το δικό σας X-Trail θα έχει 12 χρόνια στην πλάτη του. Ωρα για απόσυρση.

Εκτιμώ ότι και οι πιο απαιτητικοί οδηγοί θα συμφωνήσουν με την άποψή μου σχετικά με την εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση του μεγαλοπρεπούς ιαπωνικού SUV, μήκους 4,68 μ. Μου αρέσει πιο πολύ από το νέο Qashqai. Εκεί όμως που δεν παίζεται είναι στη σχεδίαση και στον διαμερισμό των τμημάτων του εσωτερικού χώρου. Δεν είναι Nissan, χτυπά την πόρτα ακόμη και της ακριβοθώρητης Mercedes. Τα μαλακά υλικά ανώτερης ποιότητας και το εξαιρετικό φινίρισμα παραπέμπουν σε πολυτελές μοντέλο υψηλότερης αξίας. Ανετα χωρούν τρεις ενήλικες στο πίσω κάθισμα (585 λίτρα αποθηκευτικός χώρος).

Η ήπια υβριδική τεχνολογία (Mild Hybrid 12V) του ταιριάζει γάντι, γιατί βοηθά την εκκίνηση και δεν επιβάλλει την προσθήκη της βαριάς μπαταρίας που συνοδεύουν τα plug-in.

Ειδικότερα, συνδράμει σε πολλές φάσεις της λειτουργίας τον καινούργιο τρικύλινδρο κινητήρα μεταβλητής συμπίεσης 1.5. Οι μηχανικοί της Nissan τίναξαν την μπάνκα, εξασφαλίζοντας μεταβολή στα κυβικά του κινητήρα ανάλογα με το φορτίο! Εντάξει, κέρδισαν μια μάχη με την αλλαγή στα κυβικά, πώς όμως πέτυχαν τόσο αποτελεσματική ηχομόνωση; Σας διαβεβαιώνω ότι ξεπερνά πολλά πανάκριβα premium SUV. Οι 163 ίπποι είναι μια επιλογή που κάλυψε τις δικές μου ανάγκες και στον αυτοκινητόδρομο. Το πιο σημαντικό όμως στοιχείο είναι ο τρόπος με τον οποίο παράγονται και καταλήγουν στον μπροστινό άξονα. Εκτίμησα την εξαιρετική γραμμικότητα. Να τονίσω ότι το νέο κιβώτιο M-CVT περιορίζει σε μεγάλο βαθμό το ενοχλητικό πατινάρισμα μόλις πατήσεις βαθιά το γκάζι. Καλή και η μέση κατανάλωση, έκαψε 7,9 λίτρα/100 χλμ. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6’’, τελική 200 χλμ./ώρα.

Οι ρυθμίσεις του πλαισίου και των αναρτήσεων (μαλακή προσέγγιση) εξασφαλίζουν άνετο και ήσυχο ταξίδι. Θα ήθελα πιο πλούσιο εξοπλισμό στη βασική έκδοση και χαμηλότερες τιμές πώλησης. Κοστίζει 42.190 ευρώ (Acenta 5θ), από 38.590 (1.5 MHEV 163 M-CVT Energy 5θ).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR

Top Ειδήσεις