Quantcast

«Ψηλώνει» συνεχώς η Peugeot

Η γαλλική μάρκα κατέλαβε τη δεύτερη θέση στις μηνιαίες ταξινομήσεις στη χώρα μας τον Ιανουάριο, με 876 πωλήσεις και μερίδιο αγοράς 11,2%

Δυναμικά ξεκίνησε η Peugeot τη νέα χρονιά. Στην ελληνική αγορά, τον Ιανουάριο κατέλαβε τη δεύτερη θέση στις μηνιαίες ταξινομήσεις με 876 πωλήσεις και μερίδιο αγοράς 11,2%. Αξιοσημείωτη είναι και η επιτυχία του Peugeot 2008. Τον Ιανουάριο κατατάχθηκε στην πρώτη θέση της κατηγορίας του (B SUV), με μερίδιο αγοράς 15,3%, επιβεβαιώνοντας την προτίμηση των Ελλήνων οδηγών στο γαλλικό μοντέλο. Η γαλλική μάρκα, που ενστερνίστηκε και στοιχεία από την πολυτελή κατηγορία των αυτοκινήτων, κατέκτησε και την κορυφή της συνολικής κατηγορίας των SUV, με τα δημοφιλή της μοντέλα 2008, 3008 και 5008. Το συνολικό μερίδιό της σε αυτή την κατηγορία, που καταλαμβάνει το 44,7% της αγοράς, ήταν 10,5%. Πρωτιά σημείωσε η Peugeot και στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων με τα e-208 και e-2008, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 37,7% στη συγκεκριμένη κατηγορία. Η διείσδυση της μάρκας αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά και επιβεβαιώνει την επιτυχία της στρατηγικής της και τις εξαιρετικές επιδόσεις των μοντέλων της: πρώτη θέση στις εταιρικές πωλήσεις με 13,9%, πρώτη θέση για το 208 στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 23,2%.