Quantcast

Σπάει τα κοντέρ το Citroen C3

Από την αρχή της χρονιάς, η Citroen έδειξε τις διαθέσεις της στον τομέα των πωλήσεων. 

Στην κορυφή των ταξινομήσεων βρέθηκε το Citroen C3, ανεξαρτήτως κατηγορίας τον πρώτο μήνα της χρονιάς. Πιο συγκεκριμένα, τον Ιανουάριο ταξινομήθηκαν 1.064 μοντέλα C3, επιτυγχάνοντας ποσοστό 29% στην κατηγορία B. Επίσης, την πρώτη θέση κατέκτησε το C3 Enterprise στην κατηγορία των μικρών VAN με ποσοστό 67,8%.

Παράλληλα, η μάρκα κατέκτησε την τρίτη θέση στο σύνολο των ταξινομήσεων για τον πρώτο μήνα του έτους, με 1.376 αυτοκίνητα (επιβατικά και επαγγελματικά) και μερίδιο 10,1%, ξεκινώντας με τους καλύτερους οιωνούς τη νέα χρονιά. Στην αγορά των LCVs (εξαιρουμένων των pick-up), βρέθηκε στη δεύτερη θέση με μερίδιο 16,8%.

Με μια πλήρως ανανεωμένη γκάμα στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες αυτοκινήτων, η μάρκα διαθέτει επιλογές σε εκδόσεις βενζίνης, πετρελαίου, plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικές. Συγκεκριμένα, η γκάμα της αποτελείται από τα μοντέλα AMI, C3, C3 Aircross, C4, C4X, C5 Aircross, C5 X και e-Berlingo. Τα μοντέλα της συνοδεύονται από πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και πενταετή οδική βοήθεια. Με το νέο πρόγραμμα Winter Sales, η μάρκα προσφέρει, μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου, ειδικές εκπτώσεις σε όλα τα μοντέλα της. Πλέον, όλα τα επιβατικά της μοντέλα διατίθενται με τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (You, Plus και Max), αντί για πέντε.