Quantcast

Coffee Island: Πρεμιέρα στο Ντουμπάι - Ετοιμάζει… επέκταση σε Κίνα και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

Την διεθνή της παρουσία διευρύνει η Coffee Island με το πρώτο της κατάστημα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα να είναι πλέον γεγονός στο νεοσύστατο υπερπολυτελές εμπορικό κέντρο, Nakheel, του Palm Island στο Ντουμπάι.

Το 427ο κατάστημα της πατρινής αλυσίδας άνοιξε τις πύλες του για το κοινό της μητρόπολης της Μέσης Ανατολής, μόλις πριν από πέντε ημέρες εγκαινιάζοντας ουσιαστικά την παρουσία της επιχείρησης σε μία νέα απαιτητική αγορά. Μάλιστα, το νέο έτος φαίνεται ότι θα φέρει για την εταιρεία μία πληθώρα νέων project αλλά και αλλαγών, καθώς ετοιμάζει διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων της, ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας, ανακαίνιση του συνόλου των καταστημάτων της αλλά και διεθνείς επεκτάσεις. «Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητά της Coffee Island αποτελεί ορόσημο για εμάς. Έρχεται να επισφραγίσει μία επιτυχημένη πορεία είκοσι ετών και να μας δώσει ώθηση και δύναμη για το μέλλον» δήλωσε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρείας.

Οι επόμενοι διεθνείς στόχοι

Με το όραμα της εταιρείας να είναι η δημιουργία ενός τόξου παρουσίας του brand της, σε σημαντικές επιχειρηματικές και πολιτιστικές μητροπόλεις των τριών σημαντικών ηπείρων έχει ήδη «δρομολογηθεί» ένα πλάνο τριετίας όσον αφορά την διεθνή της επέκταση. Αυτό συμπεριλαμβάνει το άνοιγμα νέου καταστήματος στην Σανγκάη το οποίο υπολογίζεται να ανοίξει στις αρχές του 2020 (θα είναι το 2ο κατάστημα στη πόλη της Σανγκάη) ενώ μέσα στα επόμενα έτη ο αριθμός των Coffee Island που θα φιλοξενηθούν στην αγορά της Κίνας θα αυξηθεί αρκετά. Ωστόσο, αντίστοιχες κινήσεις θα γίνουν και ως προς την αγορά των ΗΑΕ καθώς επόμενος σταθμός της πατρινής επιχείρησης θα είναι το Άμπου Ντάμπι. Από την άλλη πλευρά ο αέρας ανανέωσης θα έρθει και στα υπάρχοντα καταστήματα της εταιρείας στο εξωτερικό καθώς η εταιρεία θα προχωρήσει σε ανακαίνιση του καταστήματος στο Λονδίνο (πρόκειται για ένα από τα δέκα καλύτερα καφέ στο κεντρικό Λονδίνο) αλλά και του Τορόντο στον Καναδά. Όπως μάλιστα ανέφερε η διοίκηση για το νέο της κατάστημα στα ΗΑΕ «θέλαμε να έχει “άρωμα Ελλάδας” για αυτό η αρχιτεκτονική του βασίζεται στην γνωστή ελληνική καμάρα. Το όραμά μας είναι να καθιερωθούμε ως διεθνείς ηγέτες και πρωτοπόροι στον κόσμου του καφέ, προσφέροντας καθημερινά μία μοναδική εμπειρία».

Μπαίνει και το φαγητό στην καρδιά των καταστημάτων

Ο στρατηγικός σχεδιασμός της Coffee Island, η οποία φέτος συμπληρώνει 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας στον χώρο του καφέ συμπεριλαμβάνει και την ανάπτυξη των καταστημάτων της στην Ελλάδα. Όπως αναφέρει ο Κ. Κωνσταντινόπουλος «προχωράμε σε ένα άλλο είδος ανάπτυξης όχι τόσο γεωγραφικό όσο προϊοντικό με στόχο την προσφορά μιας ολιστικής – αλλά πάντα ποιοτικής – εμπειρίας, σε κάθε καταναλωτή». Συγκεκριμένα, το σχέδιο περιλαμβάνει αλλαγή του design των 427 καταστημάτων του δικτύου (376 καταστήματα στην Ελλάδα και 51 στο εξωτερικό) τα οποία θα έχουν καινούρια εικαστικά στοιχεία αλλά και διαφορετική διαρρύθμιση. Μάλιστα, το κομμάτι του καφεκοπτείου, το οποίο είναι από τους βασικούς πυλώνες των καταστημάτων της εταιρείας θα ενισχυθεί ώστε να δημιουργηθεί ένα τύπου shop in shop. Προς την ίδια κατεύθυνση η διοίκηση θα κινηθεί και για τα προϊόντα της καθώς ετοιμάζει διεύρυνση της γκάμας αλλά και εκσυγχρονισμό της συσκευασίας της. Το μεγαλύτερο στοίχημα της πατρινής επιχείρησης θα είναι όπως φαίνεται το φαγητό το οποίο ετοιμάζεται να μπει στην «καρδιά» των καταστημάτων της. Πιο συγκεκριμένα το πρώτο τρίμηνο του 2020 θα έχει ολοκληρωθεί η ένταξη του food project στα καταστήματα. Έτσι ο καταναλωτής θα μπορεί να απολαύσει ένα πλήρες πρωινό έως ένα ελαφρύ γεύμα από σάντουιτς, σαλάτες, γιαούρτια κ.α.. Μέχρι στιγμής η διοίκηση υπολογίζει ότι η γκάμα τροφίμων θα περιλαμβάνει περίπου στους 40 κωδικούς. Αξίζει να σημειωθεί, ότι αυτή η κατηγορία υπολογίζεται ότι θα αυξήσει κατά 30% το συνολικό τζίρο της εταιρείας σε βάθος χρόνου ενώ θα αυξήσει ακόμη περισσότερο την επισκεψιμότητα του δικτύου η οποία μέχρι σήμερα ανέρχεται στους 200 χιλ. σε καθημερινή βάση. «Η νέα μας εικόνα με τα έντονα ζωηρά χρώματα θέλουμε να αποτελέσει ένα νέο ξεκίνημα και για την χώρα μας» δηλώνει χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της Coffee Island».

Βραβεύθηκε ως η καλύτερη αλυσίδα καφέ στη Νότια Ευρώπη

Ο εορτασμός των 20 χρόνων αλλά και η σημαντική φάση εξέλιξης και ανάπτυξης στην οποία βρίσκεται η εταιρεία συμπίπτουν χρονικά και με μία τεράστια διάκριση που είχε η Coffee Island πριν από μερικές ημέρες. Ειδικότερα, στον κορυφαίο Ευρωπαϊκό θεσμό του κλάδου της καφεστίασης, Allegra European Coffee Awards, η Coffee Island απέσπασε για δεύτερη συνεχή χρονιά και τρίτη συνολικά, τον τίτλο της καλύτερης αλυσίδας καφέ στη Νότια Ευρώπη. «Η επιτυχία της Coffee Island κρύβεται στους ανθρώπους της. Η ομαδικότητα, το πάθος για την τελειότητα και την καθημερινή άψογη εξυπηρέτηση του επισκέπτη είναι μερικά από τα στοιχεία που μας κάνουν περήφανους για αυτό το Brand» σημειώνει ο Κ. Κωνσταντινόπουλος.

Επενδύσεις ύψους 18 εκατ. ευρώ

Η πατρινή εταιρεία που ανήκει στον Βαγγέλη Λιόλιο και ιδρύθηκε το 1999 δεν στάθηκε όμως μόνο στην ανάπτυξη του προϊόντος της. Ήδη η επιχείρηση έχει προχωρήσει στην ενδυνάμωση των παραγωγικών της γραμμών και των εγκαταστάσεων στην Πάτρα μέσα από την δημιουργία νέας αποθήκης σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επενδύοντας συνολικά έως το τέλος του 2019, περί τα 18 εκατ.. ευρώ. Με μότο του «ο καφές είναι ολόκληρη επιστήμη», ο Κ. Κωνσταντινόπουλος, αποτελεί τον άνθρωπο στον οποίο οφείλεται η ραγδαία ανάπτυξη της εταιρείας. Όλα ξεκίνησαν όταν μαζί με τον ιδιοκτήτη, Β. Λιόλιο πήραν την απόφαση να κάνουν την επαρχιακή αλυσίδα Coffee Island μία μεγάλη εταιρεία και ένα διεθνές brand. Έτσι σήμερα, η εταιρεία έχει παρουσία σε 52 νομούς της χώρας, 411 συνεργάτες franchisees, γραφεία διοίκησης σε Πάτρα, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λευκωσία και Σανγκάη ενώ τα Coffee Campus της (εκπαιδευτικά ιδρύματα) είναι από τα πιο εξελιγμένα εκπαιδευτήρια παγκοσμίως. Επιπλέον, η πατρινή επιχείρηση διαθέτει ιδιόκτητη μονάδα παραγωγής καφέ, από τις πιο σύγχρονες στην Ευρώπη και επεξεργάζεται ετησίως περί τα 1,5 τόνους καφέ. Να σημειωθεί ότι το 2014 η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών που έφτανε τα 14 εκατ. ευρώ ενώ το 2018 ο ετήσιος τζίρος ξεπέρασε τα 33 εκατ. ευρώ.

«Εξωπραγματικός ο ΕΦΚ στον καφέ»

Την δυσαρέσκεια του για τους υψηλούς φόρους που καλούνται να καταβάλλουν οι επιχειρήσεις του καφέ στο Κράτος εξέφρασε ο Κ. Κωνσταντινόπουλος κατά τη διάρκεια της εταιρικής παρουσίασης καθώς το 2016-2018 μόνο για τον ΕΦΚ, η εταιρεία κατέβαλλε περί τα 4 εκατ. ευρώ.«Εάν εξαιρέσουμε μία νομοθεσία στη Γερμανία η οποία έχει έναν παρόμοιο φόρο αλλά πολύ πιο μικρού οικονομικού μεγέθους, δεν υπάρχει καμία άλλη χώρα στον κόσμο που να έχει ένα τέτοιο εξωπραγματικό φόρο» καταλήγει ο διευθύνων σύμβουλος της Coffee Island.