Quantcast
Νέο Lexus LBX: Ευρωπαϊκή υπόθεση - Real.gr

Νέο Lexus LBX: Ευρωπαϊκή υπόθεση

Επιτέλους η Lexus αναγνώρισε την αξία της ευρωπαϊκής αγοράς των πολυτελών αυτοκινήτων και ισχυροποιεί τη θέση της με νέα premium μοντέλα, τα οποία απευθύνονται στους απαιτητικούς Ευρωπαίους οδηγούς.

Ανυπομονώ να δω πώς θα εξελιχθεί η κόντρα της ιαπωνικής μάρκας με τους γίγαντες της πολυτελούς κατηγορίας που έχουν έδρα τη Γερμανία. Ουσιαστικά, είναι μία ακόμη μάχη της Toyota -καθώς η Lexus είναι θυγατρική της- με τους αναγνωρισμένους Γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων που έχουν καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την εξέλιξη της αυτοκίνησης.

Επικεντρώνω την προσοχή μου στο ολοκαίνουργιο compact SUV Lexus LBX, το οποίο αποτελεί μια σημαντική υπέρβαση για την επιχειρηματική δραστηριότητα της μάρκας στην Ευρώπη. Για πρώτη φορά, η Γηραιά Ηπειρος ήταν η κορυφαία περιοχή παγκοσμίως όσον αφορά την ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου της φίρμας.

Η μάρκα υποσχέθηκε ότι το νέο απόκτημά της εκπροσωπεί την τάση fun-to-drive. Απλό, άνετο και εύχρηστο, αλλά ασυμβίβαστο σε θέματα ποιότητας και προσοχής στη λεπτομέρεια. Ξεχωρίζω όμως και μερικά ακόμη καίρια σημεία του αυτοκινήτου που έχει κύρια αποστολή το αστικό περιβάλλον: Την καινούργια εξωτερική σχεδίαση, που εισαγάγει μια νέα εμπρός ταυτότητα με την ονομασία Resolute Look. Την κατασκευή του πάνω σε ειδικά τροποποιημένη έκδοση της παγκόσμιας πλατφόρμας GA-B, η οποία εξασφαλίζει χαμηλό κέντρο βάρους, φαρδιά μετατρόχια, κοντούς προβόλους και εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα. Τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα με τη χρήση ελαφρών υλικών, συμπεριλαμβανομένων του καπό από αλουμίνιο. Τις κεντρικές κολόνες και την ενίσχυση του προφυλακτήρα, όπου χρησιμοποιούνται ισχυρά αλλά ελαφριά υλικά, που έχουν υποστεί θερμική σκλήρυνση. Το νέο Hybrid Electric σύστημα κίνησης 1.5. 136 ίππων με θερμoδυναμική απόδοση παγκόσμιας κλάσης. Τη νέα, ισχυρότερη διπολική μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου (NiMH). Την πλήρως ψηφιακή διεπαφή χρήστη για την οθόνη του οδηγού και το σύστημα πολυμέσων. Τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τέσσερις εκδόσεις ξεχωριστής «ατμόσφαιρας», ώστε να ταιριάζει στις διαφορετικές προτιμήσεις των οδηγών.

Στο εσωτερικό, έμφαση δίνεται στην εμπλοκή του οδηγού με ένα οδηγοκεντρικό cockpit, καθώς και στη δημιουργία μιας ελαφριάς και ανοιχτής αίσθησης με εξαιρετική ορατότητα και έναν πίνακα οργάνων που «αγκαλιάζει» ομαλά τα πάνελ των θυρών. Η απόσταση των 285 mm από το έδαφος της θέσης οδήγησης βοηθά τον οδηγό να αισθάνεται ότι είναι ένα με το όχημά του και να απολαμβάνει εξαιρετική ορατότητα, ιδιαίτερα σε διαδρομές στην πόλη.

Το LBX έχει μήκος 4.190 χιλ., πλάτος 1.825 χιλ. και ύψος 1.545 χιλ., ενώ το μεταξόνιο είναι 2.580 χιλ. Ανακοινώθηκε ότι το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης περιλαμβάνει Vehicle Braking Posture Control. Το σύστημα αυτό εξισορροπεί αυτόματα την κατανομή της δύναμης πέδησης εμπρός και πίσω για την καταστολή των κλίσεων κατά τον διαμήκη άξονα και τη διατήρηση ενός γραμμικού και αξιόπιστου φρεναρίσματος. Βοηθά επίσης στη μείωση των κλίσεων του οχήματος στις στροφές, διατηρώντας το αυτοκίνητο άνετο και σταθερό και φιλτράροντας τους κραδασμούς. Μόλις οδηγήσω το μικρότερο Lexus, θα αξιολογήσω κάθε πτυχή του, αλλά και την εμπορική πολιτική. Αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές του 2024.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR