Σύμφωνα με τη μελέτη του Automotive News, αυτές οι μάρκες έχουν το μεγαλύτερο ποσοστό ευθύνης για την πτώση των πωλήσεων κατά 8,1% τον Νοέμβριο, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Η σημαντικότερη αίτια για την επιβράδυνση των πωλήσεων είναι η εισαγωγή αυστηρότερων κριτηρίων για τους ρύπους WLTP. Αυτές οι μάρκες δεν είχαν ολοκληρώσει έγκαιρα τις δοκιμές και αναγκάστηκαν να σταματήσουν τις παραδόσεις των μοντέλων που δεν είχαν ακόμη πιστοποιηθεί.
Οι πωλήσεις μειώθηκαν τον προηγούμενο μήνα σε 1,16 εκατ. αυτοκίνητα. Οι πωλήσεις της Porscheυποχώρησαν κατά 62% και της Audi κατά 41%. Η Renault ήταν κάτω 28%, ενώ η Dacia κέρδισε 14%. Η Alfa Romeo μειωμένη κατά 47% και η Fiat κατά 11%. Οι πωλήσεις Jeep αυξήθηκαν κατά 29%.
Οι ασιατικές μάρκες, εκτός από την Toyota, είχαν αρνητικό πρόσημο στις πωλήσεις τον Νοέμβριο. Η Nissan κατέγραψε την υψηλότερη πτώση, 28%. Οι πωλήσεις της Hyundai υποχώρησαν κατά 5,3%, της Kia μειώθηκαν κατά 1% και της Honda περιορίστηκαν κατά 14%. Οι πωλήσεις μάρκας Toyota σημείωσαν αύξηση κατά 3,5%.