Quantcast
Νέο Citroen C4 C-Cross: Ανεση με στιλ! - Real.gr

Νέο Citroen C4 C-Cross: Ανεση με στιλ!

Το γαλλικό crossover εντυπωσιάζει για τη σχεδίαση, την ευρυχωρία και την απόλαυση που προσφέρει.

Δεν είναι ένα περίτεχνο άδειο αγγείο. Αυτή είναι η άποψή μου για την τελευταία δημιουργία της Citroen, το εντυπωσιακής σχεδίασης C4 C-Cross, που τοποθετήθηκε δίπλα στη νέα γενιά των επιτυχημένων μοντέλων της γαλλικής μάρκας. Ποζάρει με χάρη, προβάλλοντας τη ρωμαλέα εμφάνισή του, με υποστηρικτές τα ξεχωριστά μοντέλα C3, C3 Aircross και C5 Aircross, τα οποία άνοιξαν τον δρόμο για τη νέα εποχή της φίρμας που έχει αναδείξει σε τέχνη την άνεση όλων των επιβατών.

Δοκίμασα το ολοκαίνουργιο C4 C-Cross, τον εκπρόσωπο της μάρκας στη δημοφιλή κατηγορία των crossover, όπου πρωταγωνιστεί το φημισμένο Toyota C-HR. Επέλεξα την πλούσια έκδοση 1.2 130 ίππων ΕΑΤ8, με το έξτρα πακέτο άνεσης Citroen Advanced Comfort. Ενεργοποιώ το μοτέρ από το μπουτόν και εκείνο παράγει ελάχιστο θόρυβο και στο ρελαντί. Ο μικρός διακόπτης, που πήρε τη θέση του μοχλού ταχυτήτων, με μια ελαφριά κίνηση προς τα εμπρός πηγαίνει στο D. Αυξάνω την ταχύτητα (0-100 χλμ./ώρα σε 8,9’’, τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα), στήνω αυτί: η ηχομόνωση αποδίδει, χαμηλό επίπεδο θορύβου στο σαλόνι. Το μοτέρ ανταποκρίνεται χωρίς να κομπιάζει και το κιβώτιο ανεβοκατεβάζει εύκολα τις σχέσεις, με γρήγορο ρυθμό, χωρίς κραδασμούς. Τα paddles στον ρόλο τους, έτοιμα να κατεβάσουν είτε να ανεβάσουν μία από τις 8 σχέσεις, ανάλογα με τις επιθυμίες μου. Premium αίσθηση, όπως αξίζει σε μια αυθεντική Citroen!

Επιλέγω το πρόγραμμα Eco, που μειώνει την κατανάλωση, επομένως και τους ρύπους, ιδανικό για τη πόλη και βάλσαμο στις οικολογικές μου ανησυχίες. Το τιμόνι ελαφρύ σαν πούπουλο, εύκολο στη χρήση του μέσα στην πόλη και παιχνίδι το παρκάρισμα.

Με το πρόγραμμα Normal, όλα τα συστήματα λειτουργούν με κανονικό ρυθμό. Ιδανικό για το περιαστικό περιβάλλον και το ταξίδι. Μεγάλη, όμως, διαφορά διαπίστωσα στο πρόγραμμα Sport. Μειώνεται η υποβοήθηση στο τιμόνι, αλλάζουν πιο γρήγορα οι σχέσεις και το crossover είναι έτοιμο για το παιχνίδι με τις στροφές. Τα πηγαίνει περίφημα, το πλαίσιο αντέχει την πίεση, οι αναρτήσεις είναι υποδειγματικές – μόνο στα όριά τους φάνηκε μια στιγμιαία αδυναμία. Κάθε στιγμή ένιωθα ότι χειρίζομαι ένα διαφορετικό, καλοφτιαγμένο και ασφαλές αυτοκίνητο που δεν με κουράζει. Η μείωση της κόπωσης οφείλεται σε πολλούς παράγοντες που περιλαμβάνονται στα μυστικά της γαλλικής φίρμας, όμως καθοριστικό ρόλο παίζει το έξτρα πακέτο Citroen Advanced Comfort.

Η ανάρτηση με τα Progressive Hydraulic Cushions και τα Advanced Comfort καθίσματα κάνουν τη διαφορά. Το μοντέρνο σαλόνι παρέχει τον μεγαλύτερο στην κατηγορία χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και έξυπνους αποθηκευτικούς χώρους. Αποθηκευτική ικανότητα 380 λίτρα. Τα υψηλής ποιότητας υλικά παραπέμπουν σε ακριβότερα γερμανικά μοντέλα. Στην εξίσωση του κόστους χρήσης να προσθέσω τη μέση κατανάλωση στη δοκιμή 7,8 λίτρα/100χλμ. και τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας 84 ευρώ. Προτείνω στον όμιλο Συγγελίδη να καθιερώσει το πακέτο Citroen Advanced Comfort σε όλες τις εκδόσεις, χωρίς επιπλέον χρέωση. Να τολμήσει όπως τότε που αποφάσισε να εισάγει μόνο τις ντίζελ εκδόσεις των επιτυχημένων μοντέλων της Citroen, κάνοντας τη μεγάλη αλλαγή στην ελληνική αγορά. Είναι το δώρο της μάρκας σε όσους την εμπιστεύονται. Το νέο Citroen C4 C-Cross 1.2 130 ΕΑΤ8 κοστίζει 23.650 ευρώ, ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 17.950 ευρώ (1.2 100 ίπποι).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR

Top Ειδήσεις