Από τότε που η MG ήταν βρετανική μάρκα μέχρι τώρα που ανήκει στη SAIC Motor, τη μεγαλύτερη κρατική αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, λανσάρει μοντέλα που συνήθως έχουν πολλά παραπάνω στοιχεία και πλεονεκτήματα από τους καίριους ανταγωνιστές τους. Δεν είναι τυχαίο ότι και στην Ευρώπη, όπου κυριαρχούν οι ευρωπαϊκές και ιαπωνικές μάρκες, η MG κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στις πωλήσεις στην κατηγορία των κινεζικών μοντέλων.
Τώρα που η αγορά έχει στραφεί στα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα γιατί εξασφαλίζουν απρόσκοπτη κίνηση χωρίς την ανάγκη της εξωτερικής φόρτισης, η MG έκανε την πιο μεγάλη επένδυσή της στη κατηγορία Β. Λάνσαρε το μοντέλο MG3 Hybrid+, που εκτός από την αυτοφορτιζόμενη τεχνολογία, προσφέρει και την «ευλογία» των 195 ίππων.
Η δοκιμή με το μοντέρνας σχεδίασης MG3 Hybrid+ έγινε στην Αττική και στη Βοιωτία. Το αυτοκίνητο ξεκινά με ηλεκτρική ενέργεια, χάρη στη μεγάλη μπαταρία 1,83 kWh, δίνοντας στον οδηγό μια καλή δόση από τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης ενώ παράλληλα μειώνει το κόστος για τα καύσιμα. Οταν όμως γνωρίζεις ότι έχεις στα χέρια σου ένα μοντέλο μήκους 4.11 μ., που κρύβει 195 ίππους, δύσκολα αντιστέκεσαι στην πρόκληση της μάχης με τον χρόνο και την ισχύ.
Το MG3 Hybrid+ πετάγεται μπροστά σαν αγρίμι, οι 195 ίπποι είναι ασυγκράτητοι, η αίσθηση εξαιρετική, οι αποστάσεις καλύπτονται γρήγορα και με ασφάλεια. Η χαρά του οδηγού είναι μόλις ανάψει το πράσινο στο φανάρι εκτός του αστικού ιστού, σανιδώνει το γκάζι και το αυτοκίνητο πετά. Τώρα όμως που ισχύει ο νέος αυστηρός ΚΟΚ, πρέπει να προσέχουμε περισσότερο γιατί οι τροχονόμοι είναι έτοιμοι να μας πάρουν το δίπλωμα οδήγησης και να βεβαιώσουν ένα αλμυρό πρόστιμο.
Μου έκαναν εντύπωση η γραμμική απόδοση του κινητήριου συνόλου, το χαμηλό επίπεδο θορύβου, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (στην πόλη έκαψε 5,2 λίτρα/100 χλμ. και στον αυτοκινητόδρομο 4,9 λίτρα/100 χλμ.), η καλή οδική συμπεριφορά και η αντοχή του στην έντονη πίεση. Οι μηχανικοί της MG κάνουν καλή δουλειά και φροντίζουν κάθε λεπτομέρεια γιατί γνωρίζουν ότι μόνο με αυτόν τον τρόπο θα κερδίσουν τους άλλους κατασκευαστές. Ο,τι υπόσχονται το κάνουν πράξη και γι’ αυτό τα μοντέλα της MG διαπρέπουν.
Τα σημαντικότερα τεχνικά στοιχεία που αναδεικνύουν την τεχνολογική υποδομή του αυτοφορτιζόμενου υβριδικού μοντέλου MG3 Hybrid+: Ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1.5 κύκλου Atkinson 102 ίππων και ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων, συνδυασμένη ισχύς 195 ίππων. Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τριών σχέσεων. Ξεχωριστό μοτέρ γεννήτρια. Οι φάσεις λειτουργίας επιλέγονται αυτόματα από το σύστημα Hybrid+: EV, κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για όσο διάστημα το επιτρέπει η φόρτιση. Εν σειρά, ο κινητήρας λειτουργεί για την παραγωγή ενέργειας, η οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για κίνηση.
Σε σειρά και φόρτιση, ο κινητήρας τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ ταυτόχρονα φορτίζει και την μπαταρία όταν έχει χαμηλή στάθμη ενέργειας. Κίνηση και φόρτιση, η ισχύς του κινητήρα καταλήγει στους τροχούς, ενώ ταυτόχρονα φορτίζεται και η μπαταρία μέσω της γεννήτριας. Παράλληλη, ο κινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας συνεπικουρούν στην κίνηση των εμπρός τροχών. Ανετοι εσωτερικοί χώροι, εξαιρετικός κλιματισμός. Θα ήθελα καλύτερη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου, μαλακά πλαστικά και περισσότερο εσωτερικό ύψος.
Το ταχύτερο σε επιτάχυνση υβριδικό μοντέλο της κατηγορίας B (0- 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8’’) και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, έχει αρχική τιμή 20.450 ευρώ. Εγγύηση 7 χρόνια (150.000 χλμ.).