Quantcast
Ford Explorer: Ηλεκτρικός εξερευνητής - Real.gr

Ford Explorer: Ηλεκτρικός εξερευνητής

Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω, αλλά για να πιούμε το δροσερό και γάργαρο νερό που κατεβάζει, πρέπει να κοπιάσουμε για να φθάσουμε στην κοίτη του.

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τη μεγαλύτερη πρόκληση στη σύγχρονη ιστορία της αυτοκίνησης. Ολα ρέπουν προς την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και την απαλλαγή μας από τα ορυκτά καύσιμα. Ομως, ο δρόμος είναι δύσβατος και απαιτεί οικονομικές θυσίες.

Στη λίστα με τις πιο σημαντικές ειδήσεις για την ηλεκτροκίνηση του πρώτου τετραμήνου της φετινής χρονιάς περίοπτη θέση κατέλαβε η παγκόσμια παρουσίαση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μεσαίου μεγέθους crossover της Ford. Ονομάστηκε Explorer, αλλά δεν έχει καμία σχέση με το γνωστό SUV που εξοπλίζεται με θερμικούς κινητήρες και κοσμεί την γκάμα της μάρκας εδώ και πολλά χρόνια. Είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο μηδενικών ρύπων που εκτιμώ ότι θα συνεισφέρει σημαντικά στην κοινή προσπάθεια να σώσουμε το περιβάλλον.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι συνδυάζει τη γερμανική μηχανολογία με το αμερικανικό στιλ. Να σας ενημερώσω ότι αποτελεί τον πρώτο καρπό της συνεργασίας της Ford με την VW στην ανάπτυξη αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων. Η γερμανική τεχνολογία του προέρχεται από τους κόλπους της VW, επομένως ανεβαίνουν πολύ ψηλά οι δείκτες που καθορίζουν την αξία και τα χαρακτηριστικά του. Εκτιμώ ότι η Ford -και σε αυτό το μοντέλο της- θα πρόσεξε ως κόρην οφθαλμού την οδηγοκεντρική προσέγγιση που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματά της.

Η φουτουριστική εξωτερική σχεδίαση συνδυάζεται με ένα υπερσύγχρονο εσωτερικό με υλικά και χαρακτηριστικά υψηλής ποιότητας, όπως σμιλεμένα σπορ καθίσματα και μια εξελιγμένη μπάρα ήχου, η οποία συναντάται περισσότερο στα concept cars παρά σε οικογενειακά οχήματα. Μπορεί να μεταφέρει μέχρι πέντε άτομα σε δύο σειρές καθισμάτων.

Το σύστημα infotainment SYNC Move κρατά τους επιβάτες συνδεδεμένους. Επίσης διαθέτει μια κινητή οθόνη αφής 15 ιντσών που μετακινείται ομαλά προς τα πάνω και προς τα κάτω, ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού, και κρύβει έναν αποθηκευτικό χώρο για τιμαλφή. Ενας χώρος για δύο μεγάλα smartphones συνοδεύεται στάνταρ από έναν ασύρματο φορτιστή συσκευών, ενώ το SYNC Move παρέχει ασύρματη συμβατότητα με Android Auto και Apple CarPlay.

Η κονσόλα, με χωρητικότητα 17 λίτρων ανάμεσα στον οδηγό και τον συνοδηγό, μπορεί να χωρέσει ένα laptop 15 ιντσών. Αποθηκευτικός χώρος περίπου 470 λίτρα στην πενταθέσια διάταξη.

Προβλέφθηκαν πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Ο στάνταρ εξοπλισμός αναβαθμίζει την άνεση: θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και τιμόνι, κάθισμα οδηγού με λειτουργία μασάζ και έλεγχο κλιματισμού για τον οδηγό και τον συνοδηγό. Η πρόσβαση στο εσωτερικό γίνεται πολύ εύκολα με το στάνταρ σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί (keyless entry) και την hands-free πόρτα του χώρου αποσκευών.

Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού: Assisted Lane Change για ομαλή και ασφαλή αλλαγή λωρίδας με το πάτημα ενός μοχλού των φλας και Clear Exit Assist, που προειδοποιεί για ποδηλάτες που πλησιάζουν πριν ανοίξουν οι πόρτες. Αρχική τιμή κάτω από 45.000 ευρώ. Αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές του 2024.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR

Top Ειδήσεις