Quantcast
Nissan Qashqai 1.3 Hybrid 140 M/T 2WD: Με στόφα νικητή - Real.gr

Nissan Qashqai 1.3 Hybrid 140 M/T 2WD: Με στόφα νικητή

Το κοντέρ της αγοράς των καινούργιων αυτοκινήτων μηδένισε και άρχισε η μάχη των πωλήσεων για το 2025. Οι νικητές και οι ηττημένοι του 2024 εξορμούν για νέες κατακτήσεις.

Η θριαμβευτική πορεία του Nissan Qashqai το 2024 -δεύτερο στην κατηγορία των μοντέλων μαζικής παραγωγής- είναι η καλύτερη μαγιά για το ιαπωνικό SUV τη φετινή χρονιά.

Λόγω της οικονομικής δυσχέρειας, ζήτησα από τον Marketing Manager Marketing and Communications Department της Ν.Ι. Θεοχαράκης, Θάνο Μπάφα, να οδηγήσω την πιο φθηνή έκδοση του ανανεωμένου Nissan Qashqai, που απευθύνεται σε όσους έχουν περιορισμένο οικονομικό προϋπολογισμό. Η τιμή των 29.990 ευρώ είναι πρόκληση.

Το ιαπωνικό SUV, μήκους 4.425 χιλ., στη βασική έκδοση Unique εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο κινητήρα 1.300 κ.εκ. 140 ίππων που υποστηρίζεται από ήπια υβριδική τεχνολογία 12V, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και αναβαθμισμένο πακέτο άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας.

Παρατήρησα ότι οι παρεμβάσεις στην εξωτερική σχεδίαση ενισχύουν τη σπορ εμφάνισή του και την αίσθηση της ανώτερης ποιότητας. Ξεχώρισα την ανασχεδιασμένη μπροστινή γρίλια εμπνευσμένη από τα σχέδια των αρχαίων ιαπωνικών πανοπλιών. Αποτελείται από δεκάδες γυαλιστερά, τρισδιάστατα στοιχεία σε μαύρο χρώμα, τα οποία φαίνεται να αιωρούνται στον χώρο μεταξύ του χείλους του καπό και του κάτω πλαισίου. Στα πλαϊνά του κεντρικού τμήματος, τα στοιχεία αυτά σχηματίζουν ένα τριγωνικό σχήμα κάτω από τους νέους προβολείς. Εκτιμώ ότι άνετα στέκεται δίπλα ακόμη και στα πιο καινούργια SUV.

Αξιολόγησα και τις παρεμβάσεις στον εσωτερικό χώρο. Οι δύο οθόνες των 12,3 ιντσών (η μία με αναλογικά όργανα και η δεύτερη αφής) παρέχουν όλες τις πληροφορίες, καθώς και εύκολη διαχείριση του infotainment. Να τονίσω ότι η νέα μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 12,3 ιντσών βρίσκεται στην κατάλληλη θέση, εξασφαλίζοντας άμεση θέαση και εύκολη πρόσβαση. Ευπρόσδεκτοι και οι εργονομικοί διακόπτες. Αναμφισβήτητο ατού είναι και οι μεγάλοι χώροι για πέντε επιβάτες. Θα ήθελα όμως καλύτερη χωροταξία στο πορτμπαγκάζ (504 λίτρα).

Να τονίσω ότι η Ν.Ι. Θεοχαράκης, ακόμη και στη βασική έκδοση του ανανεωμένου Nissan Qashqai, εξασφάλισε ικανοποιητικό τεχνολογικό επίπεδο (Rear view camera, i- key, Apple CarPlay & Android Auto, Dual auto A/C κ.ά.), το οποίο, σε συνδυασμό με την αναβαθμισμένη ποιότητα των υλικών, το προσεγμένο φινίρισμα και την premium αίσθηση, ενισχύει τη θέση της προσιτής πρότασης στη δημοφιλή κατηγορία των μεσαίων SUV.

Η απόδοση του κινητήρα είναι άκρως ικανοποιητική για το αστικό και το περιαστικό περιβάλλον. Παρατήρησα όμως ότι υστερεί σε ένα μικρό ποσοστό στις χαμηλές στροφές. Δεν με κούρασε σε ενοχλητικό βαθμό το χειροκίνητο κιβώτιο, γιατί οι μηχανικοί της Nissan έχουν βρει την κατάλληλη ρύθμιση του αμπραγιάζ και του κουμπώματος των σχέσεων.

Στο ταξίδι με πλήρες φορτίο επέλεξα το πρόγραμμα Sport για αμεσότερη απόδοση της ενέργειας, αλλά αυξήθηκε η κατανάλωση καυσίμου. Στη δοκιμή κατανάλωσε 7,9 λίτρα/100 χλμ. Διακρίνεται στην κατηγορία του και για την οδική συμπεριφορά. Να τονίσω τα εξαιρετικά επίπεδα άνεσης, το χαμηλό επίπεδο θορύβου και την υψηλή ποιότητα κύλισης. Η προσιτή τιμή των 29.990 ευρώ είναι το διαβατήριο που του ανοίγει την πόρτα για νέες κατακτήσεις και το 2025. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR

Top Ειδήσεις