Πωλήθηκαν 137.075 αυτοκίνητα, ενώ το 2023 τα οχήματα που πήραν πινακίδες κυκλοφορίας ήταν 134.484 – αύξηση κατά μόλις 1,9%. Για το 2025, ανώτατα στελέχη αυτοκινητοβιομηχανιών που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά προβλέπουν ανάλογες επιδόσεις με το 2024. Μέλημα για όλες τις μάρκες είναι να αυξήσουν τον όγκο των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.
Περιορισμένη είναι η κατηγορία των μαρκών που σημείωσαν θετικό πρόσημο στις πωλήσεις το 2024 σε σχέση με το 2023 – μόνο 14 γνωστές μάρκες έχουν θετικό πρόσημο. Οσον αφορά τους κερδισμένους και τους χαμένους της ελληνικής αγοράς των καινούργιων αυτοκινήτων το 2024, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) παρατίθενται τα εξής:
Οι κερδισμένοι: Toyota, πρωτοφανής αύξηση των πωλήσεων κατά 43,4%. Πούλησε 23.518 αυτοκίνητα, κατακτώντας το 17,2% της αγοράς! Suzuki, η έκπληξη του 2024: αύξηση κατά 39,8%. Peugeot αύξηση κατά 1,8%. BMW +8,9%. Audi +6%. Nissan +40,1%. Skoda +21,4%. MG +332,6%. Jeep +5,6%. Tesla +7.9%. Mazda +35,5%. Lexus +64,7%. Honda +87,7%. Porsche +17,1%.
Στην ελληνική αγορά αυτοκινήτων το 2024, οι μάρκες που σημείωσαν αρνητικό πρόσημο ξεπερνούν τις 20. Οι χαμένοι: Hyundai -9,8%. Citroen/DS -20,3%. Opel -38,5%. Volkswagen -27,2%. Fiat -11,9%. Kia -25%. Renault -22,7%. Mercedes -18,7%. Dacia -4,8%. Ford -28,7%. Volvo -6,4%. MINI -12,3%. Seat -25,2%. Cupra -5,1%. Land Rover -19,4%. Alfa Romeo -17,1%. Jaguar -41%. smart -10,4%. Subaru -57,8%. Maserati -53,2%, Abarth -54,3%. Ferrari -33,3%.
Tο 2024, το Toyota Yaris Cross πήρε την πρώτη θέση στην κατάταξη των best seller της ελληνικής αγοράς με 8.181 πωλήσεις! Δεύτερο το Toyota Yaris(6.832) και τρίτο το Fiat Panda (3.579).