Quantcast
Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220: Υβριδική υπεροχή - Real.gr

Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220: Υβριδική υπεροχή

Μου αρέσει το ολοκαίνουργιο Toyota C-HR, γιατί αναδεικνύει τον αντισυμβατικό σχεδιασμό, αναβαθμίζει τον διασκεδαστικό χαρακτήρα στην οδήγηση και εκπροσωπεί επάξια την ανώτερη ιαπωνική ποιότητα.

Πρόσθετα προσόντα του αυτοκινήτου που παραπέμπει σε concept car για τον δρόμο η αξεπέραστη φήμη της μάρκας Toyota, τα έξι χρόνια εγγύησης για το αυτοκίνητο, τα 11 χρόνια εγγύησης για την υβριδική μπαταρία και, βέβαια, το πλήρες δίκτυο της Toyota Ελλάς με αναρίθμητα βραβεία για την ποιότητα και τη συνέπεια του after sales.

Τώρα, όμως, η νέα πρόκληση είναι η έκδοση Plug-in Hybrid, που προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση έως 66 χλμ. και απαλλάσσεται από τον φόρο χρήσης εταιρικού οχήματος. Αξιοποιεί με τον γνωστό αψεγάδιαστο ιαπωνικό τρόπο την τρίτη γενιά της Plug-in Hybrid Electric τεχνολογίας της Toyota.

Το σύστημα παραγωγής ενέργειας PHEV αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 2.0, ισχύος 152 ίππων, έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 163 ίππων τοποθετημένο στον εμπρός άξονα και μία μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής απόδοσης 13,6 kWh για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας. Η συνδυασμένη απόδοσή του αγγίζει τους 223 ίππους. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο με τη σφηνοειδή σχεδίαση, που δεν μοιάζει με κανένα άλλο μοντέλο μαζικής παραγωγής, και με τους επιβλητικούς τροχούς των 20 ιντσών καλύπτει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,4’’. Κατανάλωση καυσίμου 0,9 λίτρα/100 χλμ., εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2 – 19 γραμ./χλμ. (WLTP).

Το μοντέλο μεταβαίνει αυτόματα και με ομαλό τρόπο στην υβριδική λειτουργία, όταν η μπαταρία εξαντληθεί, προσφέροντας απεριόριστη αυτονομία που υποστηρίζεται από την απρόσκοπτη τροφοδοσία του αυτοκινήτου με βενζίνη.

Για πρώτη φορά σε όχημα της Toyota, παγκοσμίως, το Plug-in Hybrid 220 διαθέτει την τεχνολογία FSC (Frequency Sensitive Control) της ZF για βελτίωση του χειρισμού και της άνεσης κατά την οδήγηση. Το υδρομηχανικό σύστημα αυξάνει τη δύναμη απόσβεσης σε χαμηλές συχνότητες για να προσφέρει ανώτερη ευστάθεια του αμαξώματος κατά τον εγκάρσιο και διαμήκη άξονα και για να διατηρεί καλύτερο έλεγχο κατά τη διάρκεια των στροφών. Στις υψηλές συχνότητες, η πιο μαλακή απόσβεση συμβάλλει στη βελτίωση της άνεσης κατά την οδήγηση.

Το Regeneration Boost προσφέρει την οδήγηση «one pedal» και παρέχει έως και 80% της πέδησης κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ανάλογα με το ποια από τις τρεις ρυθμίσεις (ήπια, μεσαία ή ισχυρή) έχει επιλεγεί, διευκολύνοντας την οδήγηση στην κίνηση.

Διατίθενται τέσσερις τρόποι λειτουργίας του συστήματος μετάδοσης κίνησης: EV, Αuto EV/HV, HV και Charging. Η λειτουργία EV ενεργοποιείται ως προεπιλογή κατά την εκκίνηση και αξιοποιεί την ηλεκτρική αυτονομία. Το Auto EV/HV παρέχει πρόσθετη ισχύ. Η λειτουργία HV διατηρεί την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και ενεργοποιείται αυτόματα, όταν τα επίπεδα φόρτισης της μπαταρίας πέσουν σε χαμηλά επίπεδα. Η λειτουργία φόρτισης (Charging) επαναφορτίζει την μπαταρία, χρησιμοποιώντας την ισχύ του κινητήρα.

Με επιτοίχιο φορτιστή (wallbox), επαναφόρτιση από το 0 στο 100% σε λιγότερο από δυόμισι ώρες. Αρχική τιμή για το Toyota Plug-in Hybrid 220 4X2 τα 39.470 ευρώ. Η γκάμα ξεκινά από τα 29.300 ευρώ (Hybrid 140). Επίσης, άλλες δύο επιλογές είναι τα Hybrid 200 και Hybrid 200 AWD-i.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR

Top Ειδήσεις