Quantcast
Νέο Renault Clio: Απλά μοναδικό! - Real.gr

Νέο Renault Clio: Απλά μοναδικό!

Στις Βρυξέλλες βίωσα μία ακόμη πτυχή της φημισμένης γαλλικής κουλτούρας για την αυτοκίνηση.

Στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του νέου Renault Clio, οδήγησα και απόλαυσα την πιο ισχυρή και πλούσια έκδοση, την Esprit Alpine E-Tech full hybrid 145 ίππων.

Το γαλλικό supermini, που διαθέτει πολλά νέα στοιχεία, έχει ως στόχο να διατηρηθεί στην κορυφή της λίστας των πωλήσεων.

Η μπροστινή όψη επανασχεδιάστηκε πλήρως και διακρίνεται για τη μοντέρνα χροιά. Λανσάρει τα νέα φωτιστικά σώματα full-LED, τα οποία είναι πιο συμπαγή και συνδυάζουν έως και πέντε δέσμες υψηλής τεχνολογίας (τρεις στο παρελθόν). Προσαρμόζουν αυτόματα την κατανομή φωτός μεταξύ της μεγάλης και της μικρής σκάλας και στις διασταυρώσεις. Παρά τις αλλαγές, έχει το ίδιο μέγεθος με το προηγούμενο μοντέλο (μήκος 4.053 χιλ., πλάτος 1.988 χιλ. και ύψος 1.439 χιλ.).

Μόλις άνοιξα την πόρτα, διαπίστωσα ότι η καμπίνα είναι πιο φιλόξενη και πιο άνετη. Τα ευγενή και βιώσιμα υλικά τονίζουν το ποιοτικό άλμα. Η ευρυχωρία και η εργονομία εξακολουθούν να είναι τα βασικά πλεονεκτήματα, προσφέροντας άνεση σε όλους τους επιβάτες.

Τα καθίσματα Techno, τα πάνελ θυρών και το ταμπλό είναι επενδυμένα με ένα βιώσιμο ύφασμα που αποτελείται έως και 60% ίνες βιολογικής βάσης, συνεισφέροντας στη στρατηγική της μάρκας για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές. Επίσης, καταργήθηκε το δέρμα σε όλη την γκάμα.

Το νέο ταμπλό περιλαμβάνει μια ψηφιακή οθόνη χωρίς άκρες, από 7 έως 10 ίντσες, ανάλογα με την έκδοση. Οι νέες υπηρεσίες και η αναβαθμισμένη συνδεσιμότητα αυξάνουν τις δυνατότητες επικοινωνίας. Εμφανίζονται χάρτες πλοήγησης, το πρόγραμμα Multi Sense κ.ά.

Διαθέτει 20 προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού για ευκολότερη και ασφαλέστερη οδήγηση, τα οποία χωρίζονται σε τρεις ενότητες: οδήγηση, στάθμευση και ασφάλεια.

Η υβριδική έκδοση E-Tech 145 ίππων συνδυάζει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες (έναν κινητήρα 36 kW και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης 18 KW) με έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.6 94 ίππων, ένα έξυπνο πολυλειτουργικό αυτόματο κιβώτιο και μια μπαταρία 1,2 kWh.

Το αυτοκίνητο τροφοδοτείται πάντα από τον ηλεκτροκινητήρα κατά την εκκίνηση και μπορεί να χρησιμοποιήσει τον ηλεκτροκινητήρα έως και το 80% του χρόνου κίνησης στις πόλεις – μειώνοντας την κατανάλωση έως και 40% σε σύγκριση με έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα. Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι η υψηλότερη στην κατηγορία των υβριδικών αυτοκινήτων πόλης. Χάρη στο αποδοτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, οι εκπομπές CO2 είναι περιορισμένες, ξεκινώντας από τα 93 γρ./χλμ., εξαιρετική επίδοση στην κατηγορία. Εκτός από την αθόρυβη λειτουργία που απολαμβάνει ο οδηγός στην ηλεκτρική λειτουργία, δεν χρειάζεται να σταματήσει για να φορτίσει την μπαταρία. Να τονίσω την καλή απόδοση του κινητήριου συνόλου σε όλο σχεδόν το φάσμα λειτουργίας.

Εκτίμησα ιδιαίτερα τη βελτιωμένη ποιότητα κύλισης, την οδηγοκεντρική οδική συμπεριφορά και την οικονομία στη κατανάλωση. Εκτιμώ ότι η Renault αναβάθμισε ουσιαστικά την κατηγορία των supermini, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο που ταιριάζει στη συντριπτική πλειονότητα των υποψήφιων αγοραστών κάθε ηλικίας. Δεν ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου Renault Clio. Η γκάμα του προηγούμενου μοντέλου ξεκινά από τα 20.570 ευρώ. Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR

Ροή Ειδήσεων