Quantcast
Πρωτοπορία από τη Volvo - Real.gr

Πρωτοπορία από τη Volvo

Και τι δεν έχει κάνει η Volvo για την αύξηση της ασφαλείας;

Από το μακρινό 1944, η σουηδική μάρκα είναι πρωτοπόρος. Τότε εισήγαγε τη χρήση άθραυστου γυαλιού, στο μοντέλο PV. Το PV, επίσης, ήταν από τα πρώτα αυτοκίνητα που διέθεταν αμάξωμα ασφαλείας, ως ενιαίο δομικό σύνολο, που σήμερα αποκαλείται αυτοφερόμενο.

Η Volvo ήταν επίσης η εταιρεία που εφηύρε πρώτη τη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων. Η ζώνη αυτή άρχισε να προσφέρεται το 1957 ως επιπλέον εξοπλισμός, ενώ τοποθετήθηκε υποχρεωτικά σε όλα τα μοντέλα της από το 1959. Ολα αυτά τα στοιχεία ασφαλείας είναι σήμερα στον βασικό εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων και είναι υπεύθυνα για τη σωτηρία εκατομμυρίων ζωών σε σοβαρά τροχαία.

Η Volvo Cars παρουσίασε την πρώτη στον κόσμο ζώνη ασφαλείας πολλαπλής προσαρμογής στο προσεχές Volvo EX60. Η νέα ζώνη ασφαλείας πολλαπλής προσαρμογής είναι μια παγκόσμια τεχνολογική πρωτιά που αποσκοπεί στην περαιτέρω αναβάθμιση της ασφαλείας για όλους, σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας. Σχεδιάστηκε για να προστατεύει καλύτερα τους ανθρώπους, προσαρμοζόμενη στις κυκλοφοριακές συνθήκες και στο άτομο που τη φορά, χάρη σε δεδομένα πραγματικού χρόνου από τους προηγμένους αισθητήρες του αυτοκινήτου.

Η νέα ζώνη ασφαλείας πολλαπλής προσαρμογής μπορεί να κάνει χρήση δεδομένων από εσωτερικούς και εξωτερικούς αισθητήρες για να εξατομικεύει την προστασία, προσαρμόζοντας τη ρύθμισή της με βάση την κατάσταση και χαρακτηριστικά του ατομικού προφίλ, όπως το ύψος, το βάρος, το σχήμα του σώματος και η θέση του καθίσματος.

Για παράδειγμα, ένας πιο σωματώδης επιβάτης σε μια σοβαρή σύγκρουση θα δεχθεί υψηλότερο φορτίο από τη ρύθμιση της ζώνης, ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος τραυματισμού στο κεφάλι του. Κατ’ αναλογία, ένας επιβάτης με μικρότερες σωματικές διαστάσεις σε μια πιο ήπια σύγκρουση θα δεχθεί χαμηλότερο φορτίο από τη ρύθμιση της ζώνης, ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος κατάγματος στα πλευρά του.

Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στη σημαντική αύξηση του αριθμού των ρυθμίσεων προφίλ στον μηχανισμό περιορισμού φορτίου, ο οποίος διαχειρίζεται τη δύναμη που εφαρμόζεται στους επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος. Και, χάρη σε ασύρματες (over-the-air) αναβαθμίσεις λογισμικού, βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR

Ροή Ειδήσεων