Quantcast
Ευρύχωρο, ευχάριστο και μοναδικό - Real.gr

Ευρύχωρο, ευχάριστο και μοναδικό

Οδηγώντας το νέο MINI Countryman C 1.5 στην Αττική, κατά τη διάρκεια της πανελλαδικής δημοσιογραφικής παρουσίασης, διαπίστωσα ότι αν και έχει μεγαλώσει σημαντικά σε διαστάσεις ακολουθεί τον δρόμο που χάραξε η βρετανική μάρκα στην οδική συμπεριφορά.

Αξιοποιεί την οδηγοκεντρική προσέγγιση, που είναι το σήμα κατατεθέν της δημοφιλούς φίρμας. Στέκεται στον δρόμο και στριβεί με υποδειγματικό τρόπο. Είναι ένα γνήσιο μέλος της οικογένειας των αυτοκινήτων που εμπνεύστηκε και σχεδίασε πριν ο Αλεκ Ισηγόνης.

Η τρίτη γενιά είναι 13 εκ. μακρύτερο και οκτώ εκ. ψηλότερο από τον απερχόμενο μοντέλο. Το ευρύχωρο εσωτερικό μπορεί να φιλοξενήσει έως και πέντε ενήλικες. Τα στάνταρ σπορ καθίσματα παρέχουν περισσότερο χώρο στους επιβάτες χάρη στο επιπλέον πλάτος των 3 εκτ. στην περιοχή των ώμων και των αγκώνων. Το πίσω κάθισμα μετακινείται κατά 13 εκ. Χωρητικότητα του χώρου αποσκευών 450-1.460 λίτρα.

Στο επίκεντρο της μινιμαλιστικής σχεδίασης του εσωτερικού βρίσκεται η στρογγυλή οθόνη OLED διαμέτρου 240 χιλ. Το νέο κεντρικό όργανο με την υψηλής ποιότητας γυάλινη επιφάνεια επιτρέπει τον άνετο και διαισθητικό χειρισμό όλων των συστημάτων ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και υποβοήθησης οδήγησης μέσω αφής ή φωνητικών εντολών. Τα MINI Experience Modes αλλάζουν την εμφάνιση του cockpit με ένα συνδυασμό οπτικού σχεδιασμού, φωτισμού περιβάλλοντος και ηχητικών μοτίβων. Ολες οι λειτουργίες οδήγησης μπορεί να ελέγχονται μέσω μπάρας διακοπτών MINI.

Για πρώτη φορά στο MINI Countryman προστέθηκε το Driving Assistant Plus, που προσφέρει μερικώς αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 2. Περιλαμβάνει μια νέα λειτουργία που βοηθά τον οδηγό να αλλάξει λωρίδα, χρησιμοποιώντας τους αισθητήρες του οχήματος και άλλα συστήματα υποβοήθησης, εντοπίζει τα κενά στην κυκλοφορία, που είναι απαραίτητα για την αλλαγή λωρίδας προς την έξοδο, και διασφαλίζει ότι το όχημα κινείται με τη βέλτιστη ταχύτητα για την υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας.

Η έκδοση C αξιοποιεί το γνωστό τρικύλινδρο μοτέρ 1.5 με ισχύ 170 ίππους και ροπή 280 Nm. Επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα σε 8,3’’, τελική 212 χλμ./ώρα. Η ενσωματωμένη ήπια υβριδική τεχνολογία χρησιμοποιείται για την ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση, ενισχύοντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στις επιταχύνσεις με ηλεκτρική ισχύ 14 kW. Επίσης, συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων (συνδυασμένη κατανάλωση 6,5-6,1 λίτρα/100χλμ., εκπομπές CO2 146-138 γραμ./χλμ). Ο τιμοκατάλογος για το MINI Countryman C ξεκινά από τα 34.500 ευρώ. S ALL4 2.0 218 ίππων 44.600 ευρώ, John Cooper Works ALL4 2.0 300 ίππων 57.750 ευρώ, Diesel 2.0 163 ίππων, 39.900 ευρώ, Electric 204 ίππων 43.950 ευρώ και SE ALL4 313 ίππων 49. 950 ευρώ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR