Στη σχεδίαση, στην άνεση, στην ευκολία, στην οδική συμπεριφορά, στην ευελιξία, στην αυτονομία, στις επιδόσεις ακόμη και στην ασφάλεια είναι πρώτο και με διαφορά. Είναι σαν να συγκρίνεις το νέο γυμνασμένο άλογο του ιπποδρόμου που διψά για νίκες με ένα γέρικο άλογο.
Μόλις πήρα στα χέρια μου το πιο καινούργιο μοντέλο μηδενικών ρύπων της διάσημης φίρμας, ξεκίνησα το ψάξιμο. Η διαμόρφωση του αμαξώματος είναι υποδειγματική γιατί καλύπτει τις σύγχρονες τάσεις που τόσο αγαπούν οι νέοι οδηγοί ενώ η μελέτη πήρε την πρώτη θέση και στην αξιολόγηση των αεροδυναμικών θορύβων.
Το αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στη Γερμανία σκίζει τον αέρα σαν βέλος, παράγοντας ελάχιστους αεροδυναμικούς θορύβους ενώ η αεροδυναμική του υπεροχή συμβάλλει καθοριστικά και στην αύξηση της αυτονομίας της βαριάς κατασκευής(2.114 κιλά) μήκους 4,7 μ.
Η είσοδος στην καμπίνα είναι εύκολη για κάθε οδηγό, ακόμη και τον υψηλόσωμο που έχει τόσα παράπονα από δημοφιλή μοντέλα τα οποία παρουσιάζουν δυσκολίες στη πρόσβαση στην καμπίνα και στην εύρεση της κατάλληλης θέσης.
Ο οδηγός και οι υπόλοιποι επιβάτες μπαίνουν στην πολυτελή καμπίνα χωρίς να καταπονήσουν τη μέση τους και με ελάχιστη προσπάθεια. Ακόμη και τα μικρά παιδιά αντιλαμβάνονται την υψηλή εργονομική του αξία, το βλέπεις στην έκφραση των προσώπων τους.
Τι μένει στον οδηγό, να γευτεί την πιο εξελιγμένη τεχνολογία της αυτοκίνησης. Το ηλεκτρικό τεχνολογικό υπόβαθρο περιμένει καρτερικά εντολές. Με μια εύκολη κίνηση επιλέγεις αν το αυτοκίνητο θα κινηθεί μπροστά ή πίσω και η εμπειρία ξεκινά.
Ούτε… βρουμ από τον κινητήρα, ούτε ψάξε να βρεις τον επιλογέα ταχυτήτων, ούτε βάλε την πρώτη σχέση. Ολα γίνονται τόσο εύκολα και απλά που ακόμη και ένα μικρό παιδί μπορεί να ξεκινήσει το αυτοκίνητο. Γι’ αυτό τα κλειδιά του Ford Capri πρέπει να είναι πάντοτε στην τσέπη του οδηγού.
Οι ελληνικοί δρόμοι διατηρούν την πρώτη θέση στους τομείς των κακοτεχνιών, των λακούβων, των εγκάρσιων ανωμαλιών και κάθε άλλης μορφής λαθών που έκαναν οι… εξαιρετικοί εργολάβοι των δημόσιων έργων.
Τους ακριβοπληρώσαμε για να δημιουργήσουν τους απερίγραπτους δρόμους μας. Το Ford Capri, λες και ήξερε τι θα αντιμετωπίσει στην Ελλάδα, και γι’ αυτό πήρε τα μέτρα του. Ειλικρινά, προσφέρει κάθε στιγμή το υψηλότερο επίπεδο άνεσης, ποιότητας κύλισης και ευκολίας στην κατηγορία του. Αδιαφορεί για τις κακοτεχνίες και στέκεται αγέρωχο στον δρόμο, έτοιμο να κάνει αθόρυβα σπριντ, χωρίς να παραγάγει ούτε ένα γραμμάριο CO2.
Η κορυφαία έκδοση Premium RWD ER φέρει έναν από τους πιο προηγμένους ηλεκτροκινητήρες, προσφέρει ισχύ 286 ίππων και ροπή 545 Nm. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4’’, τελική 180 χλμ./ώρα. Μπαταρία ιόντων λιθίου εκτεταμένης χωρητικότητας 77 kWh. Στη δοκιμή με πλήρη φόρτιση στο αστικό περιβάλλον διένυσα 490 χλμ.
Ανετοι χώροι για πέντε ενηλίκους, αποθηκευτική ικανότητα 572-1.510 λίτρα.
Θα ήθελα τα μπροστινά σπορ καθίσματα να μην έχουν ενσωματωμένα προσκέφαλα, η αυτονομία να ήταν μεγαλύτερη και η μπαταρία να δέχεται φόρτιση DC από μονάδες άνω των 135 kW.
Κοστίζει 53.900 ευρώ, από 46.200 ευρώ (Style RWD 170 52kWh). Κρατική επιδότηση 9.000 ευρώ και όφελος απόσυρσης 2.000 ευρώ.