Quantcast
Μοντέρνο, ποιοτικό και ευρύχωρο - Real.gr

Μοντέρνο, ποιοτικό και ευρύχωρο

Η Skoda έχει την τύχη με το μέρος της. Το 2000 εξαγοράστηκε πλήρως από το VW γκρουπ και έκτοτε απολαμβάνει τα καλούδια της γερμανικής άποψης για την αυτοκίνηση.

Οδήγησα το ανανεωμένο Skoda Karoq 1.5 TSI ACT 150 DSG7, που προτάσσει σαν ισχυρά ατού τη μοντέρνα σχεδίαση, τις προηγμένες τεχνολογίες συστημάτων για την υποβοήθηση της οδήγησης, την ψηφιακή συνδεσιμότητα και βέβαια το σήμα κατατεθέν της μάρκας, την ευρυχωρία. Οπως διαπίστωσα, η ποιότητα κατασκευής είναι καλή και οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους άνετους χώρους. Το μεταξόνιο, μήκους 2.625 χιλ., εξασφαλίζει αποθηκευτικό χώρο 521 λίτρα.

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός μου ήταν η απόδοση του κινητήρα 1.5 TSI και ο συνδυασμός του με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG με paddles. Οπως διαπίστωσα, στο αστικό περιβάλλον και στον αυτοκινητόδρομο, η συνταγή της VW λειτουργεί και εδώ με εξαιρετικό τρόπο. Η γραμμική απόδοση του πολυβραβευμένου μοτέρ υπερτερεί των υπολοίπων πλεονεκτημάτων του. Το φημισμένο κιβώτιο είναι ένα από τα καλύτερα της αγοράς και ιδανική επιλογή για όσους κινούνται στο κέντρο και στο περιαστικό περιβάλλον. Η κατανάλωση όμως είναι υψηλή, έκαψε 8,6 λίτρα/100 χλμ., παρά τη θετική συμβολή της τεχνολογίας απενεργοποίησης κυλίνδρων (ACT).

Τα συστήματα infotainment τρίτης γενιάς με οθόνη αφής 9,2’’ ενσωματώνουν νέες δυνατότητες συνδεσιμότητας, όπως φωνητικό έλεγχο, ψηφιακό βοηθό Laura, λειτουργία smart link με ασύρματη σύνδεση τηλεφώνου Apple και υπηρεσίες Skoda Connect. Μέσω του My Skoda app μπορεί να γίνει εξ αποστάσεως έλεγχος λειτουργιών του αυτοκινήτου, όπως, για παράδειγμα, το κλείδωμα ή το ξεκλείδωμα των θυρών, η εμφάνιση του χώρου στάθμευσης κ.ά. Εφοδιάζεται επίσης με μερικές έξυπνες λύσεις, όπως η θύρα USB-C στον καθρέφτη για τη φόρτιση on-board κάμερας ή προαιρετική θήκη Phone Box στην κεντρική κονσόλα για ασύρματη φόρτιση του κινητού τηλεφώνου. Η οδική συμπεριφορά είναι καλή, θα ήθελα όμως πιο σκληρές ρυθμίσεις στην ανάρτηση. Να τονίσω την πρόοδο στον περιορισμό των αεροδυναμικών θορύβων σε σχέση με το αρχικό μοντέλο. Στις παρατηρήσεις να προσθέσω και την υψηλή τιμή πώλησης. Κοστίζει 31.400 ευρώ με εξοπλισμό Style. Από 26.450 ευρώ (1.0 110).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR