Quantcast
Τι κάνει ένα eShop πραγματικά αποδοτικό; 4+1 στρατηγικές που ίσως αγνοούσατε - Real.gr

Τι κάνει ένα eShop πραγματικά αποδοτικό; 4+1 στρατηγικές που ίσως αγνοούσατε

Σήμερα, η ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την αποδοτικότητά τους, την οργανωτική τους δομή αλλά και από την ικανότητά τους να προσαρμόζονται γρήγορα στις συνεχείς μεταβολές της αγοράς. Για τις εμπορικές επιχειρήσεις, το eShop παραμένει ένα από τα πολυτιμότερα εργαλεία αύξησης των πωλήσεων και βελτίωσης της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών τους. Φυσικά, αυτό προϋποθέτει την απρόσκοπτη σύνδεση του ηλεκτρονικού καταστήματος με το σύνολο των δραστηριοτήτων και των διεργασιών της επιχείρησης. Αυτό επιτυγχάνεται με μια σειρά στρατηγικών που στόχο έχουν τη μεγιστοποίηση της απόδοσης του eShop σας.

Ενοποιημένη διαχείριση καναλιών πωλήσεων

Η ανάπτυξη στρατηγικών καναλιών πωλήσεων για το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια λύση που μπορεί να φέρει μεγάλα αποτελέσματα για τις B2C και B2B επιχειρήσεις. Η ενοποιημένη διαχείριση καναλιών πωλήσεων, γνωστή και ως omnichannel διαχείριση, αναφέρεται στην ενσωμάτωση άμεσων και έμμεσων καναλιών σε ένα ενιαίο σύστημα με σημαντικά οφέλη όπως η αύξηση της κερδοφορίας, η αποτελεσματικότερη διαχείριση αποθεμάτων και η βελτιωμένη λήψη αποφάσεων. Όσον αφορά το ίδιο το eShop, αυτό μεταφράζεται σε άνοδο των πωλήσεων και αύξηση της επισκεψιμότητας του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Διασύνδεση με CRM

Μια σύγχρονη λύση CRM (Customer Relationship Management) διευκολύνει την επιχείρηση κατά την αλληλεπίδραση με υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες, μέσω ενός συστήματος που αναλαμβάνει τη διαχείριση των προσωπικών στοιχείων, τις πωλήσεις και τη ροή των διεργασιών που αφορούν στους πελάτες. Πιο απλά, το CRM συγκεντρώνει σε μία εφαρμογή όλα όσα χρειάζεται μια επιχείρηση για να εφαρμόσει αποδοτικές στρατηγικές μάρκετινγκ. H διασύνδεση ενός eShop με ένα σύστημα CRM επιτρέπει την άμεση ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ των δύο συστημάτων, στοχεύοντας στην αξιοποίηση νέων ευκαιριών πώλησης και την εξεύρεση νέων πελατών.

Συγχρονισμός αποθέματος με ERP

Για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο e-Commerce, η διασύνδεση της αποθήκης του ηλεκτρονικού καταστήματος με ένα σύστημα ERP (Enterprise Resource Planning) είναι μια διαδικασία κρίσιμη, όσο και επωφελής. Τα συστήματα ERP αποτελούν ενοποιημένες πλατφόρμες μέσα από τις οποίες η επιχείρηση αποκτά άμεση πληροφόρηση και έλεγχο στις διαδικασίες παραγωγής, τα οικονομικά της στοιχεία και τα logistics. Μερικά από τα οφέλη του συγχρονισμού του eShop με ένα σύστημα ERP, είναι η βελτιωμένη διαχείριση αποθεμάτων, η real time ενημέρωση, η αυτοματοποίηση εργασιών και η μείωση των σφαλμάτων.

Εργαλεία αυτοματισμού μάρκετινγκ

Οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο της τεχνολογίας έχουν φέρει στο προσκήνιο την αυτοματοποίηση πλήθους επιχειρηματικών διαδικασιών που εξοικονομούν πόρους και μειώνουν το κόστος. Τα εργαλεία αυτοματισμού βρίσκουν πλέον εφαρμογή και στο πεδίο του μάρκετινγκ, με ολοένα και περισσότερα eShops να τα αξιοποιούν στις καθημερινές τους εργασίες. Σήμερα, οι επιχειρήσεις έχουν στη διάθεσή τους προηγμένες εφαρμογές αυτοματισμού για ένα ευρύ φάσμα στρατηγικών (email marketing, διαχείριση social media, καμπάνιες PPC κ.α.), με εξατομικευμένο περιεχόμενο που επιτρέπει την καλύτερη στόχευση και αυξάνει την αφοσίωση των πελατών.

SEO friendly περιεχόμενο

Η σταθερή ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος σχετίζεται άμεσα με την ορατότητα της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Η χρήση των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών στο on-page περιεχόμενο και η επιμέλεια του off-page SEO, μπορούν συνδυαστικά να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα του eShop, οδηγώντας με τη σειρά της σε νέους πελάτες και αυξημένες πωλήσεις.

SHOPRANOS: Η πιο ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρονικού εμπορίου

Η υλοποίηση των στρατηγικών που αναφέρθηκαν περνά μέσα από μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Το SHOPRANOS εξελίσσεται μαζί με τις ανάγκες του eShop, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε επιχείρησης που θέλει να κάνει τα πρώτα της βήματα ή να εδραιωθεί στο χώρο του eCommerce. Ενσωματώνοντας ένα ευρύ φάσμα εξατομικευμένων επιλογών και λειτουργιών τεχνητής νοημοσύνης, η λύση της Entersoft- SOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia, αναλαμβάνει να δημιουργήσει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα όπως ακριβώς το έχετε φανταστεί. Με ασφάλεια, πλούσια λειτουργικότητα και χωρίς την ανάγκη πρόσθετου εξοπλισμού ή servers.

Αναβαθμίστε σήμερα την λειτουργία της επιχείρησης σας και αυξήστε την απόδοση του eShop σας. Μάθετε περισσότερα για την πλατφόρμα Shopranos eCommerce εδώ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR