Quantcast
Γεωργιάδης: «Είμαι υπερήφανος για τη νέα πρωτοβουλία της Ευγενίας Μανωλίδου με την τεχνητή νοημοσύνη στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα» - Real.gr

Γεωργιάδης: «Είμαι υπερήφανος για τη νέα πρωτοβουλία της Ευγενίας Μανωλίδου με την τεχνητή νοημοσύνη στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα»

Με ανάρτησή του στο Χ, ο υπουργός Υγείας, εξέφρασε τη στήριξη και την υπερηφάνειά του για τη νέα εκπαιδευτική πρωτοβουλία της Ευγενίας Μανωλίδου και της Ελληνικής Αγωγής, η οποία αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη στη διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας.

Μέσω της ανάρτησής του προτρέπει το κοινό να παρακολουθήσει το σχετικό βίντεο, το οποίο δείχνει τη μυθική σκηνή της γέννησης της θεάς Ἀθηνᾶς από το κεφάλι του Διός, βασισμένη στο έργο του Λουκιανού «Θεῶν Διάλογοι» και συγκεκριμένα στον σατυρικό διάλογο «Ἥφαιστος καὶ Ζεύς».

Αναλυτικά η ανάρτηση του κ. Γεωργιάδη

Είμαι Υπερήφανος για αυτή τη νέα πρωτοβουλία της @ManolidouE με την εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης στη διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας από την @EllinikiAgogi.

Δείτε το και θα καταλάβετε βλέπεται σαν ταινία και έχει χιούμορ και ενδιαφέρον. Το ακόμη καλύτερο είναι ότι καταλαβαίνεις αυτά που ακούς αν και είναι αρχαία Ελληνικά. Δείτε το:

Το βίντεο παρουσιάζει τη μυθική σκηνή της γέννησης της θεάς Ἀθηνᾶς από το κεφάλι του Διός, όπως περιγράφεται στο έργο του Λουκιανού «Θεῶν Διάλογοι.» Το αυθεντικό απόσπασμα (Ἥφαιστος καὶ Ζεύς) αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα σατυρικού διαλόγου, με έντονη θεατρικότητα, χιούμορ και φιλολογική ποιότητα.
Στην Ελληνική Αγωγή, διατηρήσαμε την αρχαία μορφή της γλώσσας και δημιουργήσαμε ένα ελαφρώς απλοποιημένο θεατρικό κείμενο, προσαρμοσμένο στις δυνατότητες των μαθητών. Η σύνταξη είναι σαφέστερη, η αφηγηματική δομή ενισχυμένη, ενώ το βασικό λεξιλόγιο και οι εμβληματικές φράσεις (π.χ. “κόρη ἔνοπλος”, “πηδᾷ καὶ πυρριχίζει”) παραμένουν αναλλοίωτες.
Διδακτική Στόχευση:
– Κατανόηση του αρχαίου μύθου
– Εξοικείωση με τη δομή διαλόγου
– Ενεργή πρόσληψη της γλώσσας μέσω δράσης, ρυθμού και εικόνας
– Ανάδειξη της μυθολογίας ως φορέα συμβολισμού.
Το τελικό βίντεο δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη, βασισμένο στον παιδαγωγικό διάλογο που διδάσκεται στην τάξη, με ψηφιακή επιμέλεια του Αλέξανδρου Μανωλίδη.
Η προσέγγιση αυτή δεν αποσκοπεί σε απλοποίηση ή ψυχαγωγία, αλλά στην επανενεργοποίηση της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας με αυστηρή προσήλωση στη φιλολογική ακρίβεια και την τεκμηρίωση των πηγών και στην ενεργή πρόσληψη του αρχαίου λόγου ως εργαλείου σκέψης, έκφρασης και κατανόησης του πολιτισμού.

 


 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR