Quantcast
Γαλλικό υβριδικό «υπερόπλο» - Real.gr

Γαλλικό υβριδικό «υπερόπλο»

Η νέα εποχή για τις μάρκες Renault και Dacia στην Ελλάδα, που πλέον εκπροσωπεί η Grand Automotive Hellas, περιλαμβάνει και το πρόγραμμα σταδιακής μείωσης των τιμών πώλησης των γαλλικών και των ρουμανικών μοντέλων, που πρωταγωνιστούν στην ευρωπαϊκή αγορά.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης πανελλαδικής παρουσίασης των μαρκών Renault και Dacia, ο CEO της Grand Automotive Hellas, Στίβεν Σίρτης, έδωσε τον τόνο της νέας εποχής Renault και Dacia στην Ελλάδα, τονίζοντας ότι ο στόχος είναι η αύξηση των μεριδίων των μαρκών στα υψηλά επίπεδα των ευρωπαϊκών επιδόσεων, όπου οι μάρκες σπάνε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, έχοντας στην γκάμα τους τα μεγαλύτερα best seller μοντέλα, μεταξύ των οποίων τα Renault Clio, Dacia Sandero και Dacia Duster, που καταφέρνουν συνεχείς πρωτιές στην κατηγορία τους, αλλά και στο σύνολο της αγοράς.

Ενας στόχος της νέας αντιπροσωπείας είναι και το λανσάρισμα του ανανεωμένου Renault Rafale E-Tech PHEV 4×4, 300 ίππων, που προσφέρει έως και 100 χλμ. σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ναυαρχίδα της Renault, που θα είναι άμεσα διαθέσιμη και στη χώρα μας, θα διατίθεται με λιανική τιμή προ φόρων κάτω από τα 40.000 ευρώ, εξασφαλίζοντας 0% φόρο χρήσης στους εταιρικούς πελάτες.

Το ανανεωμένο Renault Rafale, μήκους 4,71 μ., διαθέτει τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες στον τομέα της συνδεσιμότητας, ενώ για την κατασκευή του χρησιμοποιούνται ευρέως ανακυκλωμένα υλικά.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης βασίζεται στο υβριδικό σύστημα E-Tech 200 ίππων, με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και μιας επαναφορτιζόμενης μπαταρίας χωρητικότητας 22 kWh.

Ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2 συνεργάζεται με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες και την μπαταρία για να αποδώσει συνολική ισχύ 300 ίππων. Η μονάδα εσωτερικής καύσης 1.2 διαθέτει νέο υπερσυμπιεστή. Αυξημένη ποσότητα ενέργειας, ισχύς 150 ίπποι και ροπή 230 Nm. Το κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη αναθεωρήθηκε.

Ο βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες (δύο κύριους και έναν δευτερεύοντα): Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας στον μπροστινό άξονα αναπτύσσει ισχύ 70 ίππους και ροπή 205 Nm. Ο δεύτερος κύριος ηλεκτροκινητήρας, μόνιμα συνδεδεμένος στον πίσω άξονα, αναπτύσσει ισχύ 136 ίππους και ροπή 195 Nm. Ο δευτερεύων ηλεκτροκινητήρας HSG (High-voltage Starter Generator) αναπτύσσει ισχύ 34 ίππους και ροπή 50 Nm.

Συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 0,7 λίτρα/100 χλμ., μέση εργοστασιακή κατανάλωση 5,8 λίτρα/100 χλμ. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4’’.

Η τιμή της βασικής έκδοσης του Renault Rafale E-Tech PHEV 4×4 300 ίππων, για ιδιώτες αγοραστές με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό, αναμένεται να κυμαίνεται γύρω στα 51.000 ευρώ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR

Top Ειδήσεις