Επίσης, στο ίδιο εργοστάσιο ξεκίνησε και η παραγωγή των πρώτων ευρωπαϊκής συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τεχνολογίας κατάλληλων για τις υβριδικές εκδόσεις και την κορυφαία εκδοχή PHEV. Η επένδυση στο τουρκικό εργοστάσιο ανέρχεται στα 308 εκατ. ευρώ και πλέον είναι το πρώτο εργοστάσιο της Toyota στην Ευρώπη που παράγει Plug-in υβριδικά οχήματα!
Το 2017, όταν παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του Toyota C-HR, το ιαπωνικό μοντέλο πρότεινε ένα νέο στιλ, το οποίο έμελλε να γίνει σημείο αναφοράς στην ευρωπαϊκή κατηγορία των C-SUV. Η τολμηρή σχεδίασή του με αιχμηρές άκρες παραπέμπει στην εμφάνιση των σπορ κουπέ. Η δεύτερη γενιά, που επεκτείνει περαιτέρω τη σχεδιαστική του τολμηρή έκφραση, έχει αναπτυχθεί και κατασκευάζεται στην Ευρώπη. Από την αρχή της κυκλοφορίας της, η πρώτη γενιά διατήρησε ισχυρές επιδόσεις στις πωλήσεις, ενώ σε όλο τον κύκλο ζωής της οι αθροιστικές πωλήσεις ήταν άνω των 800.000 μονάδων. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, προσέλκυσε πολλούς νέους αγοραστές, συμβάλλοντας στην αύξηση του μεριδίου της μάρκας Toyota στην ευρωπαϊκή αγορά από το 4% στο 7%.
Το ολοκαίνουργιο Toyota C-HR έρχεται με τέσσερα ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης: 1.8 και 2.0 λίτρων Hybrid Electric (HEV), 2.0 λίτρων HEV με έξυπνη τετρακίνηση (AWD-i) και Plug-in Hybrid 2.0 PHEV.
Στη μεγαλύτερη και πιο ανταγωνιστική αγορά SUV της Ευρώπης, η εξ ολοκλήρου ηλεκτροκίνητη γκάμα του νέου C-HR προσφέρει ποικίλες επιλογές προσιτών και πρακτικών εκδόσεων χαμηλών εκπομπών άνθρακα, που καλύπτουν τις ανάγκες των οδηγών και επιταχύνουν τον ρυθμό μείωσης των εκπομπών CO2.
Η Toyota έχει δεσμευτεί να επιτύχει πλήρη ουδετερότητα άνθρακα στην Ευρώπη έως το 2040 και στοχεύει σε ουδετερότητα άνθρακα σε όλες τις ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις παραγωγής της έως το 2030. Επίσης, έχει στόχο τη μείωση κατά 100% του CO2 στη σειρά οχημάτων της στην Ευρώπη έως το 2035.
Οι συνολικές επενδύσεις της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας του κόσμου στο εργοστάσιο της Sakarya αγγίζουν τώρα τα 2,5 δισ. ευρώ. Εκεί κατασκευάζεται και το Corolla Sedan. Η νέα γραμμή παραγωγής των μπαταριών έχει την ικανότητα να συναρμολογεί 75.000 μονάδες μπαταριών ετησίως. Ενα ερώτημα που εκτιμώ ότι απασχολεί μεγάλη μερίδα πολιτών είναι το εξής: Μπορούν να μας απαντήσουν οι πολιτικοί μας γιατί δεν υπάρχει κανένα εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων στην Ελλάδα;