Quantcast
Επιθετικό, δυναμικό και ιαπωνικό - Real.gr

Επιθετικό, δυναμικό και ιαπωνικό

Το Honda Civic 1.5 VTEC TURBO 182 ίππων αποκαλύπτει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του στον αυτοκινητόδρομο

Από γυναικεία χέρια παρέλαβα τα κλειδιά του ανανεωμένου Honda Civic 1.5 VTEC TURBO 182 ίππων. Μόλις βγήκα στον δρόμο, ο ιαπωνικός πύραυλος δεν έκρυψε τις άγριες διαθέσεις του. Κατάπινε τα χιλιόμετρα με ευχαρίστηση και μου έδωσε απλόχερα τη χαρά της οδήγησης.

Στον αυτοκινητόδρομο, έκανα τον σταυρό μου να μη με πιάσει κανένα ραντάρ. Το κοντέρ ανεβαίνει πολύ γρήγορα και όσο πιέζεις το γκάζι, τόσο πιο ατίθασο γίνεται το πεντάθυρο ιαπωνικό αυτοκίνητο με την επιθετική εμφάνιση. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,3’’ και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα.

Εκεί όμως που το ευχαριστήθηκα περισσότερο ήταν στις ανηφορικές διαδρομές. Και πού δεν πήγα. Ανέβηκα τέσσερα βουνά της Αττικής και απόλαυσα το στήσιμο του αυτοκινήτου, την απόδοση του κινητήρα και κυρίως την ιαπωνική τεχνολογία. Οι αναβαθμίσεις στο πλαίσιο, στις αναρτήσεις και στο τιμόνι αυξάνουν περαιτέρω την οδηγοκεντρική προσέγγιση του αυτοκινήτου, σε σχέση με το αρχικό μοντέλο της υπάρχουσας γενιάς.

Δεν θα ξεχάσω πόσο χαμηλά καθόμουν χάρη στη νέα τοποθέτηση των καθισμάτων, για να μειωθεί το κέντρο βάρος του αυτοκινήτου και να νιώσει ο οδηγός ότι βρίσκεται κοντά στον δρόμο.

Χάραξα στη μνήμη μου την αίσθηση ότι οδηγώ ένα οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο με ποιοτική κατασκευή και τη σφραγίδα της πλέον καινοτόμου ιαπωνικής μάρκας.

Θετικά σχόλια και για την εξωτερική σχεδίαση, που ταιριάζει στην αποστολή του αυτοκινήτου. Ξεχωρίζει ανάμεσα στα πιο δημοφιλή μικρομεσαία πεντάθυρα, που έχουν μεγάλο ανταγωνισμό από τα SUV/Crossover.

Εύκολο στη χρήση και λειτουργικό το σύστημα ήχου και πληροφόρησης Honda CONNECT 7'', με DAB ψηφιακό ραδιόφωνο, Apple CarPlay και Android Auto. Το προεγκατεστημένο Aha audio player, που βασίζεται στο ίντερνετ, επιτρέπει, επίσης, να συνδεθείτε με την αγαπημένη σας μουσική, με podcasts και νέες υπηρεσίες.

Οι σημαντικότερες παρατηρήσεις αφορούν τους περιορισμένους χώρους για τους πίσω επιβάτες, τη μειωμένη ορατότητα προς τα πίσω και την υψηλή τιμή πώλησης.

Η ανάλυση της τιμής του δείχνει ότι το επίπεδο τιμών είναι ανάλογο της υψηλής τεχνολογίας και των επιδόσεων του ιαπωνικού αυτοκινήτου. Το ανανεωμένο Honda Civic 1.5 182 ίππων, με πλήρες επίπεδο εξοπλισμού Sport Plus Navi, κοστίζει 28.070 ευρώ. Η βασική έκδοση 1.0 126 ίππων, Comfort, προς 20.650 ευρώ. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR