Quantcast
Renault Megane E-TECH Electric, Dacia Spring Electric 65: Ηλεκτρικά και δυναμικά - Real.gr

Renault Megane E-TECH Electric, Dacia Spring Electric 65: Ηλεκτρικά και δυναμικά

Με δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, τα οποία απευθύνονται σε διαφορετικές κατηγορίες υποψήφιων αγοραστών, ενισχύει ο όμιλος Renault τη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.

Η γκάμα της εμβληματικής γαλλικής μάρκας Renault περιλαμβάνει το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο Megane E-TECH Electric, το οποίο ενδυναμώνει την προσπάθεια της μάρκας προς την κινητικότητα μηδενικών ρύπων. Πιο προσιτό και κατάλληλο κυρίως για το αστικό και περιαστικό περιβάλλον είναι το νέο Dacia Spring Elecrtic 65, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας που έχει καθιερώσει το καλύτερο value for money για όλα τα οχήματά της.

Ειδικότερα, το Renault Megane E-TECH Electric, που σχεδιάστηκε από την αρχή ως αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο και δεν αποτελεί μετατροπή από αντίστοιχο μοντέλο με θερμικό κινητήρα, εξασφαλίζει όλα τα στοιχεία και τις παραμέτρους των πιο συγχρόνων μοντέλων μηδενικών ρύπων.

Διεκδικεί την κορυφή της κατηγορίας του, γιατί λανσάρει την άποψη της Renault για το αυτοκίνητο, που ρίχνει τις γέφυρες με τα ορυκτά καύσιμα. Αναμφισβήτητο πλεονέκτημά του είναι η αξιοποίηση της καινοτομικής πλατφόρμας για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα CMF-EV, η οποία επέτρεψε τη διεύρυνση του μεταξονίου στα 2,7 μ. Οι σχεδιαστές του εσωτερικού χώρου, για να μεγιστοποιήσουν τον ωφέλιμο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, εκμεταλλεύθηκαν τον μειωμένο όγκο που καταλαμβάνει το ηλεκτρικό μοτέρ, την απουσία πολλών εξαρτημάτων και τη νέα τάση για μίνιμαλ αρχιτεκτονική. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί ένας άνετος, εντελώς επίπεδος χώρος για πέντε ενήλικες και η αποθηκευτική ικανότητα να είναι από 440 έως 1.332 λίτρα.

Πρόκειται για ένα όχημα υψηλής τεχνολογίας με οθόνες OpenR, νέο σύστημα infotainment OpenR Link, που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Google και βασίζεται στο λειτουργικό σύστημα Android Automotive, Google Assistant, Google Maps και Google Play.

Η νέα γενιά του συστήματος MULTI-SENSE προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να ρυθμίσει την αίσθηση οδήγησης (υδραυλικό τιμόνι, απόκριση κινητήρα στο πάτημα του γκαζιού) και το εσωτερικό περιβάλλον (περιβάλλον φωτισμού, άνεση καθίσματος οδηγού, θέρμανση, εμφάνιση και χρωματισμός πίνακα οργάνων). Συνολικά υπάρχουν 3 προγράμματα: Eco, Comfort και Sport. Ο κινητήρας ζυγίζει μόλις 145 κιλά και αποδίδει 220 ίππους. Μπαταρία 60 kWh, αυτονομία μέχρι 470 χλμ. Κοστίζει 39.950 ευρώ με την κρατική επιδότηση (Techno EV60 220 optimum charge).

To Dacia Spring Elecrtic 65 διατίθεται στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Extreme, η οποία φέρει τον καινούργιο ηλεκτροκινητήρα Elecrtic 65, απόδοσης 65 ίππων. Συνδυάζεται με ένα επίσης νέο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο εξασφαλίζει καλύτερες επιταχύνσεις και αποτελεσματικότερη ανάκτηση ενεργείας για μεγαλύτερη αυτονομία. Επιτάχυνση 0-50 χλμ./ώρα σε 3,9’’, 80-120 χλμ./ώρα σε 13,5’’. Αυτονομία 220 χλμ. (WLTP) σε μεικτό κύκλο και 310 χλμ. σε αστικό κύκλο (WLTP). Το Dacia Spring Extreme Electric 65 κοστίζει 21.188 ευρώ με την κρατική επιδότηση. Υποστηρίζεται από οκταετή εγγύηση (ή 120.000 χλμ.) για την μπαταρία, πενταετή (ή 100.000 χλμ.) εργοστασιακή εγγύηση και τριετή δωρεάν οδική βοήθεια. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR

Top Ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων