Αποτελεί μια εξέλιξη του αυθεντικού DNA της φημισμένης για την τεχνολογία της ιαπωνικής μάρκας. Η έκτη γενιά, αν και δεν είναι καινούργια στην αγορά, έχει τον τρόπο της να σε κερδίζει και να σου δίνει τη σιγουριά ότι οδηγείς ένα ολοκληρωμένο, καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο ικανό να κάνει τη χιλιομετρική υπέρβαση. Σαν αυθεντικό μοντέλο της Honda έχει όλα όσα ζητά ο απαιτητικός οδηγός με υψηλό οικονομικό προϋπολογισμό, που δεν υπέκυψε στις γερμανικές σειρήνες.
Να τονίσω ότι οι επιτυχίες της Honda την έχουν ωθήσει σε ανταγωνισμό ακόμα και εναντίον μεγάλων γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών, όπως η Mercedes-Benz, η BMW και η Audi. Είναι το ζηλευτό καϊμάκι στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία!
Η επιβλητική εμφάνιση του Honda CR-V e:HEV 2.0 184 ίππων AWD Auto σε προδιαθέτει για να αλλάξεις το πρόγραμμά σου και να πάρεις την εθνική οδό και όπου σε βγάλει…
Το πιο μεγάλο μυστικό του ιαπωνικού D-SUV είναι η τεχνολογική αρτιότητά του, που ακόμη και σήμερα ξεχωρίζει γιατί δημιουργήθηκε από εμπνευσμένους Ιάπωνες μηχανικούς.
Αξίζει να σημειώσετε την ιδιοφυή μελέτη. Στο πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης, ο βενζινοκινητήρας 2.0 i-VTEC συνδυάζεται με ένα εξελιγμένο ελαφρύ, αυτόματο σύστημα μετάδοσης δύο ηλεκτροκινητήρων.
Ο ηλεκτροκινητήρας πρόωσης και η γεννήτρια εδράζονται σε ξεχωριστό άξονα παρέχοντας ροπή 335 Nm. Περαιτέρω αναθεωρήσεις στο σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνουν την προσθήκη μιας δεύτερης σχέσης όταν ο κινητήρας συνδέεται απευθείας στους τροχούς. Στην υπάρχουσα μακριά σχέση μετάδοσης προστέθηκε μια νέα κοντύτερη σχέση – και οι δύο έχουν βελτιστοποιηθεί για το ευρύτερο δυνατό φάσμα σεναρίων οδήγησης, αυξάνοντας την ελκτική ισχύ στις χαμηλές ταχύτητες στο Engine Drive mode.
Οι αναθεωρήσεις του υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης ολοκληρώνονται με την προσθήκη μιας πιο συμπαγούς μονάδας ελέγχου ισχύος (PCU) και μιας μονάδας ισχύος (IPU). Και οι δύο έχουν μικρότερο μέγεθος και έχουν αναβαθμιστεί ώστε να διατηρούν παρόμοια ενεργειακή πυκνότητα και αποδοτικότητα, μειώνοντας παράλληλα το συνολικό βάρος και τις φυσικές διαστάσεις. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 9,4’’, τελική ταχύτητα 187 χλμ./ώρα. Προσφέρει τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης με τις ονομασίες Normal, Sport και Econ.
Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης υιοθετεί ένα σύστημα ελέγχου για την ενεργή κατανομή της ροπής στον μπροστινό και στον πίσω άξονα. Διατηρεί ενεργά τον έλεγχο του πίσω άξονα για αυξημένη πρόσφυση σε δρόμους με στροφές και σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Ολα αυτά τα επιτεύγματα έχουν ωσ αποτέλεσμα την ομαλή και δυναμική κίνηση του αυτοκινήτου. Ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται την πάλη μεταξύ του βενζινοκινητήρα και των δύο ηλεκτρικών μονάδων. Απολαμβάνει στο έπακρο την οδήγηση, έχει γκάζι κάθε στιγμή και νιώθει βασιλιάς. Μέση κατανάλωση στη δοκιμή 8 λίτρα/100 χλμ. Είναι ένα από τα καλύτερα D-SUV, με καλή ποιότητα κύλισης, κατασκευή ιαπωνικών προδιαγραφών και υψηλή τιμή μεταπώλησης όπως όλα τα μοντέλα της Honda.
Θα ήθελα καλύτερη τιμή πώλησης. Από 54.700 ευρώ, 49.400 ευρώ (2WD). Φούλαρε με ανόθευτη βενζίνη και φύγαμε…