Quantcast
Απολαυστικά στιβαρό - Real.gr

Απολαυστικά στιβαρό

Το δυναμικό Crossover διακρίνεται για την ποιότητα της κατασκευής του.

Το πρώτο συμπέρασμα που έβγαλα από την μεγάλης διάρκειας οδήγηση του νέου Ford Puma 1.0 Ecoboost 125 ίππων mHEV, είναι πως πρόκειται για το πιο ολοκληρωμένο μοντέλο της φίρμας. Συνδυάζει με άριστο τρόπο όλα τα μοντέρνα στοιχεία με την υπέρτατη αρετή της αυτοκίνησης, την οδηγοκεντρική προσέγγιση. Το μείγμα έγινε ακόμη πιο θελκτικό μόλις προστέθηκε και η τελευταία τεχνολογία συνδεσιμότητας, ήχου και άνεσης.

Το νέο Ford Puma το οδηγεί ο πατέρας της οικογένειας και θυμάται τις στιγμές που έστριβε στα όρια. Η μητέρα πηγαίνει στο σούπερ μάρκετ και φορτώνει μέχρι και τα λουλούδια της στο mega box. Ο γιος οδηγεί ένα ασφαλές, έξυπνο αυτοκίνητο και δεν νιώθει ότι χειρίζεται ένα απρόσωπο και τυχαίο μοντέλο.

Αν και βασίζεται στο πάτωμα του Fiesta, έχει δυναμική εξωτερική σχεδίαση και ανήκει στην κατηγορία των B SUV/ Crossover, την πιο δημοφιλή οικογένεια της αγοράς. Από την πρώτη στιγμή το βλέμμα μου καρφώθηκε στα ευμεγέθη μπροστινά φανάρια που εισχωρούν στο καπό και στα φτερά. Βάζω «δέκα» στην εμφάνισή του γιατί αποπνέει δυναμισμό και είναι μια τολμηρή πρόταση.

Από τη θέση του οδηγού απόλαυσα την οδηγοκεντρική αίσθηση – το σήμα κατατεθέν της μάρκας. Οι σωστές αναλογίες του καθίσματος και η χαλάρωση μέσω των τριών προγραμμάτων μασάζ επιβεβαιώνουν τη φροντίδα για τον οδηγό. Το τιμόνι στη σωστή θέση, με όλα τα απαραίτητα χειριστήρια σωστά σχεδιασμένα. Ταμπλό, κονσόλα, διακόπτες και οθόνη υψηλών προδιαγραφών σε εργονομικές θέσεις. Δεν ψάχνεις τίποτα, όλα είναι στα δάκτυλά σου.

Είναι το καλύτερο μοντέλο της μάρκας στους τομείς των υλικών, ποιότητας κατασκευής και φινιρίσματος. Τους αξιολόγησα προσεκτικά γιατί διαμορφώνουν την πραγματική αξία του αυτοκινήτου. Θα ήθελα, όμως, πιο μοντέρνους χρωματικούς συνδυασμούς.

Η ενεργοποίηση του τρικύλινδρου μοτέρ συνοδεύεται από έναν ευχάριστο μπάσο ήχο. Ενα ελαφρύ πάτημα του γκαζιού αρκεί για να ανέβουν γρήγορα οι στροφές. Οσο αυξάνεται η ταχύτητα, τόσο περισσότερο νιώθεις τι θα πει στιβαρή κατασκευή και τι μελετημένη ανάρτηση. Ολα δουλεύουν ρολόι, στο εξελιγμένο μοντέλο μήκους 4,18 μ., παρέχοντας την αίσθηση της σιγουριάς και της ασφάλειας. Απολαυστικό στις στροφές ακόμη και στις δύσκολες περιπτώσεις. Χρόνια μπροστά από τα ανταγωνιστικά μοντέλα ακόμη και τα γερμανικά. Θεωρώ ότι καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην κατηγορία του όσον αφορά την οδική συμπεριφορά.

Η ισχύς των 125 ίππων, τα ευεργετήματα της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, το πολύ καλό εξάρι κιβώτιο και οι σωστές ρυθμίσεις εξασφαλίζουν καλές επιδόσεις (0-100χλμ./ώρα σε 9,8΄΄), υψηλές τελικές ταχύτητες (εργοστασιακή τιμή 191 χλμ./ώρα) και οικονομία στο καύσιμο (έκαψε 6,5 λίτρα/100χλμ.).  

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt με ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια 11.5 kW ανακτά και αποθηκεύει την ενέργεια που χάνεται στο φρενάρισμα και στο ρολάρισμα, στην αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt. Δοκίμασα και τις πέντε επιλογές οδήγησης (Normal, Sport, Trail, Slippery και Eco). Λειτουργούν άψογα ρυθμίζοντας το γκάζι, το τιμόνι και τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων.

Η επιλογή της απουσίας εφεδρικού τροχού έγινε για να αυξηθεί η  χωρητικότητα στη μέγιστη τιμή της κατηγορίας (402-1.216 λίτρα). Ευτυχώς, οι ελληνικοί δρόμοι συνεχώς βελτιώνονται. Και σε αυτό το μοντέλο της Ford η τιμή δεν είναι το βασικό κριτήριο για τον υποψήφιο αγοραστή. Η μάρκα ποντάρει σε αγοραστές με γνώσεις και απαιτήσεις που εκτιμούν την οδηγοκεντρική προσέγγιση και τον πλούσιο εξοπλισμό, ακόμη και στη βασική έκδοση. Από 20.097 ευρώ, με επίπεδο εξοπλισμού που καλύπτει τις σύγχρονες τάσεις.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR

Top Ειδήσεις